Forum > Demolåtar
TEMU: (silence the) echoes v4.5 (mastrad) med hellpiq+valdez!!!
ynot:
Som tur är funklar det att läga treversioner effter varandra så kan man digga i nästan 15 min :D
Gillar nakenheten i denna inte fel alls .fan hellpig nu måste jag nog oxå köpa en sånadäring tonlad...djävla gott ljud.TYcker även att valdez kraft kommer fram mer nu passar in bättre.
Tror att detta har blivigt din mc americka lol
Bra jobbat mannen ..
mr tony
Mikke:
Bra låt detta. Och som jag påpekat förut så tycker jag mycket mycket om sättet att arra låtarna ni gör. Jag hade personligen mixat detta mkt torrare o mklt närmare. Försökt skapa med ett mkt kort reverse reverb eller liknande ett onaturligt vaccumsug i ljudbilden. Jag hade oxo spelat in en raspig andning ( in/ut ), i takt naturligtvis, som jag hade lagt på gränsen till ohörbart för att skapa lite "panik" känsla för lyssnaren.
Anyway, ni håller stilen. Kanonbra detta / Mikke ( lyssnat på v.4 )
Hellpig:
--- Citat från: ynot skrivet 06.04.2007, 09:58:41 ---Som tur är funklar det att läga treversioner effter varandra så kan man digga i nästan 15 min :D
Gillar nakenheten i denna inte fel alls .fan hellpig nu måste jag nog oxå köpa en sånadäring tonlad...djävla gott ljud.TYcker även att valdez kraft kommer fram mer nu passar in bättre.
Bra jobbat mannen ..
mr tony
--- Slut citat ---
Jag måste nog tyvärr bryta din illusion och erkänna att jag använde Poden för detta gitarrpålägg. Ville ha riktigt fet gura så det fick bli simulering av Engl Powerball. :ph34r:
Dividend:
Ok. Version 4.4: Alltså det är ju oerhört välspelat. Jag gillar denna version också, om det inte framkom i min förra recension..
På sätt och vis hmm bättre på många sätt. Polerat är ordet.
2:an grov och slitig som en underjordisk katakomb och GRU:s tortyrrum under i Kreml, eller ja ni fattar.
Thumbs up!
Som komposition mycket intressant också tillägger jag på slutet ;)
ynot:
--- Citat från: Hellpig skrivet 06.04.2007, 11:18:29 ---
--- Citat från: ynot skrivet 06.04.2007, 09:58:41 ---Som tur är funklar det att läga treversioner effter varandra så kan man digga i nästan 15 min :D
Bra jobbat mannen ..
mr tony
--- Slut citat ---
Jag måste nog tyvärr bryta din illusion och erkänna att jag använde Poden för detta gitarrpålägg. Ville ha riktigt fet gura så det fick bli simulering av Engl Powerball. :ph34r:
fan då är man vid sanninges sten ... att det är hur man spelar som gör det mesta av ljudet :D
tack för ärligheten hellis skall nu spela fingrarna röda
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida