Forum > Demolåtar

TEMU: (silence the) echoes v4.5 (mastrad) med hellpiq+valdez!!!

<< < (7/17) > >>

Emulator:
BUMP!!

ny version med hellpig och valdez!  :wub:

Fidden:
Gillade den nya gitarren, härlig tyngd i den. Tycker det är lite för mycket grejor nu bara som trängs i ljudbilden, går nog få till med lite eq eller nåt. :)

mahan:
Åååjeee!
Bara mörkare o mörkare!  För faan den e ju färdig, nästan. Klipp nu den jäkeln på 4:00, slutet e fruktansvärt, förstör hela den spookiga hypnotiska stämningen som åstadskoms av det absolut geniala rytmavdelningen. Dova djupa kaggar o sen det bästa e den där en gång per takt återkommande "klang" som äter sig in i hjärnans mörka skrymslen.
Över med låten på färdiga sidan, genast! :D

Ojsan va den e goo :)

h. mahan

PS. de va en lönande bump

Emulator:
Oj tack :)

rytmavdelning ligger mig varmt om hjärtat...svett o tårar för att få till ;)

Synd att du hatar slutet :) jag gillar det....mycket :) men, smaken e olika. var osäker om jag skulle ha kören eller inte på....men tyckte att pianot och gitarren slutade i en någotsånär positiv anda....

Får se vart den tar vägen i fördigvarianten ;)

Tack till er båda!

EDIT: ska ändra slutet lite....för se hur det blir. kanske lite för mycket nu....:)

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 02.04.2007, 02:31:56 ---Oj tack :)

rytmavdelning ligger mig varmt om hjärtat...svett o tårar för att få till ;)

Synd att du hatar slutet :) jag gillar det....mycket :) men, smaken e olika. var osäker om jag skulle ha kören eller inte på....men tyckte att pianot och gitarren slutade i en någotsånär positiv anda....

Får se vart den tar vägen i fördigvarianten ;)

Tack till er båda!

--- Slut citat ---

Jag vet int om vi pratar om samma sak gällande slutet, jag menar allt efter 4:00, ett mindre angenemt distat skrik, lite upp o ner fejdad gitarr, ett litet stycke rytm nånting, o sen 20 sekunder tystand. :o
Kanske jag ligger inne med fel version (echoes4.3.mp3) eller så tycker vi verkligen olika om THE END :)

Endlösa äro åsikterna, till all tur, fan va träkigt det sku va annars :)

h.  mahan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion