Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat. Marrrushka - Contemplation
mahan:
Tjou i Operan igen!
HAr gått några versioner sen senaste kommentar, nu börjar ni snart ha den på det torra.
På några ställen e HM:S röst lite grov ännu typ vid "Ave Maria" stället, lite för mycket botten alltså, dom nyinsjungna delarna sitter fint!
Och nån nämnde panoreringen av sångarna,
håller med om att jag åxå ville "se" en lite mer utbredd grupp på estraden, inte står dom ju i rad bakom varann på riktigt heller... :P
Men en jättesnygg stämning ligger i detta, sitter o lyssnar o småryser faktiskt. Per har skruvat ihop ett bravurnummer och tillsammans med solisterna har ni framkallat nåt som inte KR tidigare har upplevt. Tummen upp för hela gänget! :)
h. johan
Harmonica mike:
--- Citat från: mahan skrivet 04.06.2008, 13:55:47 ---Tjou i Operan igen!
HAr gått några versioner sen senaste kommentar, nu börjar ni snart ha den på det torra.
På några ställen e HM:S röst lite grov ännu typ vid "Ave Maria" stället, lite för mycket botten alltså, dom nyinsjungna delarna sitter fint!
Och nån nämnde panoreringen av sångarna,
håller med om att jag åxå ville "se" en lite mer utbredd grupp på estraden, inte står dom ju i rad bakom varann på riktigt heller... :P
Men en jättesnygg stämning ligger i detta, sitter o lyssnar o småryser faktiskt. Per har skruvat ihop ett bravurnummer och tillsammans med solisterna har ni framkallat nåt som inte KR tidigare har upplevt. Tummen upp för hela gänget! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Oj vad kul Johan!
Jag får samma känsla vid några passager - rysningar i nacken.Per har gjort ett grymt jobb här.
Vissa av Kr:arna gillar det inte.Andra säger att det saknas melodier och struktur typ - ja det är olika åsikter.Men de positiva kommentarerna leder överlägset,så är det i musik världen alla kan inte gilla allt..Jag gillar ju inte pop tex.. :) och dom lirarna verkar inte gilla detta :P Lite olika åsikter som sagt..Jag skruvar till sången efter tips av dig å Tsm..
Lite kvar således,samt en liten grej som jag skall ta med Per..
Mega thanx för comment.
Mvh
Micael
Marruschkka:
Åh, så fin feedback från flera..Mahan:s, J.T:s t ex, jag gillar oxå Dividends musik väldigt mycket, det var ett stort nöje att få göra detta jättevackra stycke, en verklig maestro på den här typen av musik.
Panoreringar verkar vara helt relevant på sången, men det görs naturligtvis nu, litar på H.M jag.
Det blir jättebra det här, får lite mersmak på denna genre nu, kul med nya inputs :P
/Marr
Harmonica mike:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 04.06.2008, 17:15:24 ---Åh, så fin feedback från flera..Mahan:s, J.T:s t ex, jag gillar oxå Dividends musik väldigt mycket, det var ett stort nöje att få göra detta jättevackra stycke, en verklig maestro på den här typen av musik.
Panoreringar verkar vara helt relevant på sången, men det görs naturligtvis nu, litar på H.M jag.
Det blir jättebra det här, får lite mersmak på denna genre nu, kul med nya inputs :P
/Marr
--- Slut citat ---
Trust in me Marr :wub: Fixar resterande till veckan.
Mvh
Micael
Dividend:
Hur gick det med det där mike? :)
(Jajo, jag sa iofs att jag skulle kolla upp kontrabasteknik... :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida