Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat. Marrrushka - Contemplation
Dividend:
Tack ynot!
Jäpp, detta kan gå och bli riktigt jädra smooth.. Om jag får min vilja igenom :D
(Nä, precis som stimintäkternas fördelning så är detta ett lagarbete ;)
Emulator:
som rattlesnake är jag ruskigt kluven. Just nu känns det lite som om tre bra delar blir 1+1+1=2.5 :ph34r:
vad jag tror: melodierna skulle må lite bättre av ett mindre kontrapunktiskt (?) arr. Divi, kan du testa att låta mäktiga ackord stöta bakom sången, för att ge en stabil grund för de kraftiga stämmorna att stå på.
som det känns så spelar orkester och sångarna lite på samma plats... min tanke är att med mindre melodiös bakgrund kommer sången mer till sin rätt; den kommer lyftas fram, snarare än knuffas bak av konkurrensen från orkestern?
....typ?
gott stycke musik, och en alldeles lysande ide som kommer bli perfekt med lite jobb, är vad jag tror :)
Dividend:
DEt är just det jag menar ovan :) För jobbigt för vanligt folk att ta till sig nu :D
1up:
En härlig känsla i den här, tänker mig ett par som lever i ett distansförhållande just nu som sjunger sina lovsånger för varandra. Lite andäktigt på något vis, stämningen är mycket bra, trots utebliven pentatoni. Om Dividends sound går att känna igen? Javisst, det går utmärkt.
Dividend:
Tack för comment 1up!
Sitter här litegrann med introt...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida