Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat. Marrrushka - Contemplation
Dividend:
En sexa skåne, så plockar nån kines fram brasset på allvar :P
Dock inga pukor! (Lovar.)
jay thomas:
Oki, det är bättre men något är fishy fortfarande. Känns som om HM står mitt i, medan Marr står lite vid sidan i en kaklad kokvrå, åtminstone i min lyssning.
Låten är annars rysligt bra, otroligt mäktig! :)
Harmonica mike:
--- Citat från: jay thomas skrivet 28.05.2008, 14:19:57 ---Oki, det är bättre men något är fishy fortfarande. Känns som om HM står mitt i, medan Marr står lite vid sidan i en kaklad kokvrå, åtminstone i min lyssning.
Låten är annars rysligt bra, otroligt mäktig! :)
--- Slut citat ---
Helt rätt JT.
Lite svårt att få in mig och Marr i samma rum,trots att vi har likadan sång mick..Vi jobbar på det,samt lite mer sång prylar mot slutet..
Hang in there mate,det här kommer att bli grymt när vi fått alla bitar på plats.
Tack för bra feedback.
Mvh
Micael
Marruschkka:
*drillar*..."Bättre och bättre dag för daaaag"..och det tack vare H.M:s fina tålmodiga inspelningslektion med mej, det ska nog bli bra det här...men det är som skrivet är längre upp, inte klart ännu...fortsättning följer ;)
Det finns en del roliga idéer på g oxå...vänta bara, this is under construction :P
/Marr
Marruschkka:
Jag utlovar härmed en varsin sexa Skåne till mina kolleger när det här är klart..inga kineser behöver bli inblandade..vi fixar nog det här ändå :D
/Marr
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida