Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat. Marrrushka - Contemplation

<< < (10/35) > >>

Dividend:
Tack för svaren, individuell respons kommer alldeles strax! Ny mix i trådhuvudet.. Marrs sång nyinsjungen under bättre förhållanden :)

Dividend:
DAvid: Marr har gjort ny insjungning nu. Divi sjunger inte ;), han inte ens mixar. Det gör H-mike, som kanske svarar snart här.
Det är nog klarinetten, den sticker ut lite strävt ja, kanske volymsänkning eller lite skruvande kan fixa till det. Tack för påpekandet!

Text skall jag försöka fixa. Den skrevs alltså av (Marrr och H-mike )^2 ;)

Light head: Jäpp, skulle själv kunna tänka mig musiken spelad 2-3 minuter innan Mike och marrr kommer in. Vi får se, något av den ursprungliga känslan har gått förlorad, fast å andra sidan har mycket känsla vunnits :)

JT: Schack var något av det jag tänkte på ursprungligen som tema, till känslan av "eftertänksamhet"/kontemplation... :) Svårt att skriva text till dock. Din känsla, ok :)

Handlingen nu är väl typ en korsriddare som kommer hem till sin älskade efter krigen, med tankarna helt någon annanstans om jag skall tolka det hela :)

david.roennlund:
Nu är Marre mycket bättre !

Blev en mycket bättre helhet nu när hon kom ut ur kakburken

:) :)

Dividend:
Bra det :)

Harmonica mike:
Fått en ny fil av Marr Per..skall se om jag hinner mixa in den på eftermiddagen idag..Det är många verrar på g nu.. :D Drt här är alltså trean..Fyran kommer..och femman..möjligen en sex skåne också så småningom.. :P :lol:

Jag tycker också att marrs filer tar sig.Det brast lite i inspelnings teknik,men nu börjar vi närma oss..

Vi donar vidare.

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion