Forum > Färdiga produktioner
Biscuit Barney - Imorgon är försent
jonnerstone:
--- Citat från: Åsa skrivet 26.04.2008, 19:01:45 ---Blev glad när jag upptäckte en ny låt från Biscuit Barney -som jag för övrigt tycker är ett himla snyggt namn! Och ännu gladare blev jag när jag lyssnade.. Skitbra, så skön låt, och jag är ju rätt frälst i sångaren :)
Låten är färdig för att spelas i etern :D Om och om igen!
ps. såg att du ska bli pappa! Grattis! Och du, för att svara på frågan: nej man behöver inte bli vuxen, låt barnasinnet vara kvar, det blir så mkt roligare då! För barnen också :D
--- Slut citat ---
--- Citat från: stajo skrivet 27.04.2008, 12:16:09 ---Lyssnar på den ena bra låten efter den andra och tycker jag bara ägnar mig åt att klappa folk på axeln.
Men men gillar låten, riktigt skön.
Enda lite lite negativa är texten, lite upprabblande av klyschor? Fast samtidigt gör frasen "De e så" att det får passera för mig ;)
Sången tyckte jag först att den kunde vara aningens närmare, fast nu vet jag inte längre...
Bra
/Staffan
--- Slut citat ---
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 27.04.2008, 14:15:53 ---Grymma texter och snyggt ljud. Nu blev jag glad:)
--- Slut citat ---
Åsa: och jag blev ännu ännu mer glad av att du blev glad når du hörde låten. :D
Jag får väl passa på att tacka på Thomas(sångaren) vägnar också. Det lilla a..t tillbringar den närmaste veckan i Itialien. Hans svärmor bjöd :blink:
Tack för gratulationerna ang. faderskap. Jag tror frågan var retorisk. Det är nog försent för min del att bli vuxen :D
Tack än en gång
Stajo: Klyschor??.....Näääääää :D Ibland behöver man bli påmind om dom viktiga sakerna här i livet imorgon kan det ju vara försent ;)
Tack för lyssning och feedback....uppskattas.
MB:Tack för värmande ord, Det är alltid kul att kunna göra nån glad :)
Må väl
Micke
Marruschkka:
--- Citat från: stajo skrivet 27.04.2008, 12:16:09 ---Lyssnar på den ena bra låten efter den andra och tycker jag bara ägnar mig åt att klappa folk på axeln.
Men men gillar låten, riktigt skön.
Enda lite lite negativa är texten, lite upprabblande av klyschor? Fast samtidigt gör frasen "De e så" att det får passera för mig ;)
Sången tyckte jag först att den kunde vara aningens närmare, fast nu vet jag inte längre...
Bra
/Staffan
--- Slut citat ---
Jag känner likadant, jag ryggdunkar jag oxå, men nu råkar det vara så att det i mitt tycke finns flera kanonlåtar i toppen, så vad ska man göra?!Man bara kapitulerar :P
Svårt att skriva texter, ja, men igenkänningsfaktorn om hur livet är funkar alltid tycker jag.
Silverpilens röst...obeskrivligt bra, speciellt i uppgångarna, får jag rysningar. Ojoj.
Tack för en ny fin låt från Biscuit Barney.
/Marr
jonnerstone:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 27.04.2008, 17:05:17 ---
Jag känner likadant, jag ryggdunkar jag oxå, men nu råkar det vara så att det i mitt tycke finns flera kanonlåtar i toppen, så vad ska man göra?!Man bara kapitulerar :P
Svårt att skriva texter, ja, men igenkänningsfaktorn om hur livet är funkar alltid tycker jag.
Silverpilens röst...obeskrivligt bra, speciellt i uppgångarna, får jag rysningar. Ojoj.
Tack för en ny fin låt från Biscuit Barney.
/Marr
--- Slut citat ---
Jag tackar och bockar för dom fina orden och tackar än en gång från silverpilens vägnar som befinner sig i ett soligt Italien just nu. Han ger sig nog tillkänna när han kommer hem :)
Tack så mycket
Micke
mossman:
Grymt mysig låt och trevlig röst!
Gillar melodin. Mäktig!
Lite klyschig text, men det passar bra här så det gör inget alls!
Sketa bra!
//Mossman
jonnerstone:
--- Citat från: mossman skrivet 28.04.2008, 21:10:01 ---Grymt mysig låt och trevlig röst!
Gillar melodin. Mäktig!
Lite klyschig text, men det passar bra här så det gör inget alls!
Sketa bra!
//Mossman
--- Slut citat ---
Vi bugar, bockar och tackar för alla lovord. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida