Forum > Färdiga produktioner
Biscuit Barney - Imorgon är försent
flabb:
Fin låt, bra framfört, håller dock inte riktigt med om texten
"DET DU GER É DET DU FÅR I HANDLING OCH I ORD
SÄG VAD DU VILL OCH GÖR DET NU IMORRON É FÖR SENT"
men det kanske inte var meningen man skall läsa den för noga, eller
också fattar jag inte ;)
Silverpilen:
roligt att få kommentar på texten,
ja egentligen var väl tanken "imorgon kan va för sent" men det passar inte in, men med facit i hand tycker jag det blev bättre, inte för att man kan dö och det då är försent imorgon utan snarare att man inte ska hålla igen utan vara lite mindre hämmad och säga det precis i det ögonblick man tänker /känner det man gör.
om du menar "det du ger e det du får" så tycker jag väl att det stämmer ganska bra men visst absolut inte alltid men bra dagar är det ju så. det är ju ett av de 10 budorden "du ska behandla din nästa bla,bla..."
jag tycker absolut man ska läsa texter noga och man ska inte slarva när man skriver heller, det får inte bara bli ord för att fylla ut en slinga.
full respekt har jag för att du inte håller med, tack för feedback :)
flabb:
Jo det är väl så att det beror på vad man tänker på när man läser texten :)
Jag tycker man ger och ger men får inte mycket tillbaks, kanske jag skall byta umgänge :P
Sedan "imorron e de för sent" tyckte jag lät lite som att ge upp, men jag håller med
om att det är bra att säga till direkt, ujuj ont i huvudet idag, för tidigt på morgonen för textanalys :wacko: :)
jonnerstone:
OBS: FUL-BUMP :)
Har uppdaterat trådhuvudet med en Soundcloud-länk för dom/oss som gillar den varianten. ^_^
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida