Forum > Färdiga produktioner
Biscuit Barney - Imorgon är försent
Emulator:
1.43 guran låter oteroligt otight :S
annars. jättebra. rösten kunde lyftas fram lite, kan grötas till. Detta mästerverk har anor från ratata torr jag..samma uppfinningsrikedom och kvalutta på grejjorna på ngt sätt.
bra text, ENORMT bra uttryck i sång/text-samspelet...och även musiken passar.
snyggt. utror är sånt man gärna hör 200 ggr :)
ynot:
känns helt äkta o genuint
lockar in mig i livets allvar att leva o älska
tack för det
'tony
martinm:
Nu har jag lyssnat på ett par låtar av er men jag har nog inte skrivit någon kommentar förrän nu. Detta beror mest på att jag tycker att det är så bra att jag inte har någon konstruktiv kritik att komma med. Älskar skånskan. Om inte något bolag signar er snart så beror det bara på att de är dumma i huvet.
Allt gott!
:P
1up:
Känns väldigt proffsigt, en trevlig lyssning. :)
jonnerstone:
--- Citat från: Emulator skrivet 01.05.2008, 01:34:51 ---1.43 guran låter oteroligt otight :S
annars. jättebra. rösten kunde lyftas fram lite, kan grötas till. Detta mästerverk har anor från ratata torr jag..samma uppfinningsrikedom och kvalutta på grejjorna på ngt sätt.
bra text, ENORMT bra uttryck i sång/text-samspelet...och även musiken passar.
snyggt. utror är sånt man gärna hör 200 ggr :)
--- Slut citat ---
Tack tack tack!! Kul med Ratata referensen, inget jag tänkt på själv, men när du säger det så :)
Har lyssnat kollat på 1:43 och kan inte höra nåt otight, men jag kollade i cubase för säkerhets skull och alla spår ligger exakt på slaget och går man in i waveeditorn och kollar waven på gitarren så den så exakt så att man nästan skulle kunna tro att den är kvantiserad......skumt. Det måste var en "hörvilla" :P
--- Citat från: ynot skrivet 01.05.2008, 11:10:40 ---känns helt äkta o genuint
lockar in mig i livets allvar att leva o älska
tack för det
'tony
--- Slut citat ---
Trevligt att vår lilla melodi kan skapa såna känslor. Min flickvän börjar gråta varenda gång hon hör den. Kan ju bero på att hon e gravid ;)
--- Citat från: martinm skrivet 01.05.2008, 13:32:58 ---Nu har jag lyssnat på ett par låtar av er men jag har nog inte skrivit någon kommentar förrän nu. Detta beror mest på att jag tycker att det är så bra att jag inte har någon konstruktiv kritik att komma med. Älskar skånskan. Om inte något bolag signar er snart så beror det bara på att de är dumma i huvet.
Allt gott!
:P
--- Slut citat ---
Vi tar emot enbart beröm också ;) Ett bolag hade ju varit trevligt :D
--- Citat från: 1up skrivet 01.05.2008, 15:55:39 ---Känns väldigt proffsigt, en trevlig lyssning. :)
--- Slut citat ---
Kul att du gillade det. Vi tackar och bockar :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida