Forum > Demolåtar

Jay T & The Treos - Switched on Gypsum

<< < (6/7) > >>

IKEN:

--- Citat från: jay thomas skrivet 21.04.2008, 16:13:29 ---Ny version 080421. Ganska mycket ändringar efter feedback i ämnet.
Första sektionerna kraftigt nerkortade, temat förlängt. Andra vändan med elpiano. Orgeln återkommer i tredje vändan. Lyssnar nu och det känns otrolig mono, för fixa det vid tillfälle... (finns även något "oljud" i pianot)

Swog

--- Slut citat ---
ibland skall man nog gå på sin instinkt......
vad ''vi andra'' skriver är våra  högst egna åsikter om en mix på en låt vi
inte medverkat på.............. :lol:
skall man göra alla tillags blir inget kvar av en själv......... :blink:
föredrar den förra versionen.
bara mina uppkäftiga åsikter....... :P
be om råd,men behåll ''the jay way too music''.

Kornstad:
Inget jag sätter på och lyssnar på hemma det här, men......på en livescen (typ sweden rock) hade det varit helgrymt!!
Gillar känslan i det och nu längtar jag massor till juni bara för detta. <_<         ;)

Harmonica mike:
Tjena.
Då kör vi version 3 då..

Först lite offtopic..Lirat bas i lurar i två timmar så mina öron är inte på mix humör..Håller på att nöta in lite funklir i den högre skolan..

Denna då:Jo men nu börjar det likna nåt,jag gillar denna version bäst! Introt är ju hur coolt som helst! Sen när det drar igång - yes! Diggar vilt,ett övertonsflöjt lir som komplement på denna vore guld.. :)

Mvh
Micael

jay thomas:
Tack för lyssning och tips/råd/rekommendationer....  :)

Kommer låta denna vara ett tag, tänkte öva lite på elguran innan jag fortsätter.

Dividend:

--- Citat från: IKEN skrivet 21.04.2008, 20:52:42 ---be om råd,men behåll ''the jay way too music''.

--- Slut citat ---

Detta kan jag skriva under på.. :)

Skall strax lyssna på nya versionen

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion