Forum > Demolåtar

Jay T & The Treos - Switched on Gypsum

<< < (7/7)

Dividend:

--- Citat från: Dividend skrivet 22.04.2008, 20:24:25 ---
--- Citat från: IKEN skrivet 21.04.2008, 20:52:42 ---be om råd,men behåll ''the jay way too music''.

--- Slut citat ---

Detta kan jag skriva under på.. :)

Skall strax lyssna på nya versionen

--- Slut citat ---

Glömde lämna comment.  :blink: Intressant disposition, ändrad från v2.. Kan ha fel där, jag lyssnade bara 2 ggr på den, pga att jag hängde upp mig på övergångarna mellan låtens två "partier".
Detta är ju coolt, som din musik ofta är. Det svänger, katten. Inga konstiga övergångar som jag hängde upp mig på när jag kommenterade senast.
Gillar denna version, den har mer flyt men blir väl dock mer mainstream i samma stund.  :D

Less Pål på denna?

jay thomas:
Tack Dividend!  :)

Jo, det låg en Les Pålle där men den var lite för dålig för att kunna ligga kvar. Ska hitta några bra ackord och sedan hade jag tänkt att den skulle ligga tilsammans med orgeln.

Plinka:
Hej!
Fan va snyggt lirat! Dock är jag inte så förtjust i själva soundet på synten, låter aningen platt. Men annars snyggt o svängigt!  :D

jay thomas:

--- Citat från: Plinka skrivet 27.04.2008, 22:45:13 ---Hej!
Fan va snyggt lirat! Dock är jag inte så förtjust i själva soundet på synten, låter aningen platt. Men annars snyggt o svängigt!  :D

--- Slut citat ---

Tack plinka!  :D Dock måste jag erkänna att jag är väldigt svar för detta ljud!  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion