Forum > Färdiga produktioner
Roboseal feat Åsa - Feel The Energy
Tokai:
Genialiskt som Harmonica Mike skrev att ta in in Åsa här.
Eftersom hon sjunger med så klara raka toner Inte en enda böjning i sångtonen.
Annars bortsett från Åsa:s sång - Låten är ÅSA
resten ( ...)
stajo:
Tycker den är riktigt upplyftande. Kan tänka mig den på ett fullspäckat dansgolv ( själv står jag dock i baren ;) ).
Andra versionen var det klart mer tryck i sången går fram bättre fast håller ändå lite med vad chroma skriver. Sången ligger lite längre fram nu vilket är bättre men lite mer burkigare ja kanske.
Ganska jämn låt men den har något, ja åsa lyfter den.
Bra jobb
Roboseal:
Lägger upp en länk till en remix som soundborn på studioforumet har gjort, det är lite skillnad på att producera och producera märker man , men skam den som ger sig :p
http://www.uppladdat.se/roboseal/songs/RobosealFeatAsaFeeltheenergy(Soundbornproducing).mp3
karl:
Debbie Harryvibbar är det jag får av detta ...normalt lyssnar jag inte så mycket på denna genre...men bra driv och som sagt bra sång och melodier, speciellt vid 2:34 bra feel...en kalaspartylåt ändå om man är på det humöret....
Allt gott / karl
david.roennlund:
Hello, hoppar rakt in på nya soundborn-verren...
Riktigt skön dans/party låt, snygga synthar och bra pump i trummsen !
Åsa gör en fantastisk insats på denna.... SNYGGT :wub:
Både snyggt sångljud(du kan allt göra underverk med din mic...hehe) och bra utryck i sången!
Känns väldigt färdig nu, allt sitter och så !
EDIT :
Lyssnade på "RobosealfeatAsa-FeelTheEnergy2" nu,
Nu när jag har lyssnat igenom båda så gillar jag nog denna bättre, det är mer närvaro i denna:)
är lite ambivalent angående publikljudet.... gillar det egentligen inte.... men det passar bra i låten :blink: :D
//
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida