Forum > Färdiga produktioner

Roboseal feat Åsa - Feel The Energy

<< < (3/7) > >>

freddy:
Jag vill verkligen inte skriva som alla andra... men nej detta är inte heller min musikstil :D
Dock tycker jag att det är en bra låt. Saknar lite bastryck jag med, sången distar tyvärr här också, men det var inget nytt. Ovanligt att höra Åsa sjunga denna stil, låter nästan som en helt annan sångerska faktiskt. Kul att du är så mångsidig, du klarar nog det mesta om du bara vill :)

Jag funderar även på om inte sången skulle må bra av lite hårdare komprimering? För när hon skjuter i med kraften så låter det som volymen på sången höjs ordentligt. Tycker inte det funkar i denna stil. Bättre med väldigt lite dynamik enligt mig.

Kul att höra och bra jobbat båda!

Bengan_gbg:
Bra låt/sång och lite "aviga" vändningar som gillas. Säger som alla andra annars om "stilen"...men det är helt klart lyssningsbart!

Memphis:

--- Citat från: freddy skrivet 01.04.2008, 22:42:49 ---Jag vill verkligen inte skriva som alla andra... men nej detta är inte heller min musikstil :D

--- Slut citat ---

:lol:

Finns det några på forumet då?  :rolleyes: Perra kanske?  :)

Åsa:
Hej på er! Jag tycker ni gör det bra som lyssnar och kommenterar fast det inte är "er musikstil"  ;) Dåligt med popsnören här  :D

Bra kommentarer har vi fått! Ska bli intr att höra vad som händer med sången sen plus lite mer tillägg i musiken..

Skrockade lite åt dig HM som skrev att jag rör mig obehindrat inom genres, jag kan säga att i denna låt var jag inte obehindrad kan jag säga!!! Det är ju Roboseals hemmaplan detta och jag trodde först att det skulle vara min också.. Det svåraste jag gjort här hittills.. Men roligt roligt! Jag gör gärna om det!

ChromaWoods:
Jaha ja... lite arpeggiatorer och 4/4-pump är ju inte helt fel. Tycker att denna är rätt trevlig. Inte speciellt dramatisk, men stabilt flow genom hela låten. Fin sång! Tycker nog inte att någon ytterligare effekt behövs på den, även om det säkert hade funkat det med!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion