Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat Marruschkka - Evolution mist (part2)
Dividend:
--- Citat från: MaxB skrivet 13.09.2009, 20:06:31 ---Ja, just det, en sån blandning är det - inte skum, utan blanding mellan landskap i Kina och nordisk romatik. Vägledning till titel kanske? Nu ska här laddas ner i mp3-spelaren! ;)
--- Slut citat ---
Ja, lite mysko blandning, kan inte hjälpa det :) Titel, tja stycket låter ju dystert med landskapighet nånstans i mitten. "The death of Sun Tzu"? Eller nåt liknande... Kändaste kinesen tror jag *-)
Nä, får se...
Edit: laddade upp en omarbetad verre... Börjar låta färdig.
Marruschkka:
Men..jag blir alldeles lyrisk..nu låter allt sammanhållet..detta är så vackert så det bör få en plats i himmelriket..eller nåt...för mej känns det här inte alls som något som har med The Hell att göra :P
Helt enastående stycke Per..tror nog detta är det hittills är det bästa du nånsin gjort, jag kan inte säja mer-tänker inte gå in på närmare varför jag uppfattar det så-men känslan i den här är bara fantastisk :wub:
Bättre namnförslag efterlyses, jag är rätt mållös f.n :P
/Marr
Avslappnad:
Grattis till att ha gjort ett hejdundrande vackert stycke! :D :wub: Det är nästa så att tårarna kom lyssnandes på denna. Jag ska inte säga att det är det allra bästa du har gjort men denna tilltalar mig oerhört mycket just nu. Är särskilt förtjust i den instrumentala dynamiken där det finns "lugn och fin" och motsatsen. :) Är återigen grymt imponerad över din förmåga att få tonerna och instrumenten att spela i samklang! :)
Dividend:
SKitkul att det gillas. :) Den känns typ färdig nu... Bara smådetaljer som inte märks, kvar.
Marruschka: Jisses, vilket beröm! Det bästa jag gjort? Ja, det står mellan denna eller Bunch of indians :D
Avslappnad: Oerhört roligt att ni tycker lika :) Tårar också nästan... Ovanligt.
Tack båda två!
Dividend:
Fixat till de sista problematiska hindren som jag uppfattar. Känns äntiligen färdigt! Vad tycker ni? Vad är bra, vad kan göras bättre, vad skall stycket heta? :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida