Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat Marruschkka - Evolution mist (part2)
Dividend:
LÅTNAMN: Evolution Mist (Tack till Eddi för namnet)
ARTIST/GRUPP: Dividend feat Marruschkka
GENRE: Klassiskt
LÅTLÄNGD: 5:51
KOMPOSITÖR: P-E Rosqvist
PRODUCENT: densamme
EV. MEDVERKANDE: Marre på sång
INSPELNINGSÅR: 2009-2010
FORMAT: mp3
100616 KLAR! Kompression, höjd 4db i mixen. Klar del2, en av våra maffigaste samarbeten.
Tack till Marre för något av det bästa i sångväg jag hört i den här genren! :)
100614 Fixat horn och bas. Tycker det låter rätt maffigt nu, småfix med sången återstår nog? :unsure: (Kompressor mm)
Låten med MArre på sång finns längst ned i detta inlägg!
Kan bjuda på när jag sjunger den här år 2006, murrig mix men ovanligt tonsäkert för att vara jag :) :
[mp3=200,20,0,center]http://www.dragoncolour.com/onlovePer3.mp3[/mp3]
Klaga på inför finalmix :)
Tack
Per
100610 Jodå, det kom trots allt en ny version. Sången sjöngs in första gången av mig typ 2006, Marre sjöng in texten till sångmelodin i veckan. Låter jättebra, vi är nöjda, bör vi vara det? Såga på utav bara helvete :)
Låten är längst ner i detta inlägg!
1up:
Coolt stycke att avnjutas på stark volym! Lite cymbaler som kommer konstigt in i timing, annars på det stora hela en mkt trevlig bekantskap. Kanske inte det bästa av Dividend men över medel. Förtjänar några omlyssningar. B)
ynot:
gilllar detta kännns som musiken drar med mig lite mot min vilja ibland emn det käönns fint o åka med.
lite som o åka taxi till opran o taxi chaufören tar små avstickare på vägen amn känner sig hemma i kupen men det händer mycket spännande utan för,
nice musjobb
tony
Dividend:
ynot och 1up: Tack skall ni ha!
Harmonica mike:
Hej Per.
Missade denna på sf,,tror jag?
Nåväl,hur låter det då? Jag håller med 1up:en,ingen av dina mäster kompositioner..Låter några år på nacken.Du har utvecklats ruskigt sedan du gjorde denna helt klart.
Jag ger den ändå godkänt med plus i kanten då jag är svag för mollteman.Talar till själen på nåt sätt,ungefär samma förnimmelse som jag får av en blueslåt framförd av duktiga musiker som sett lite av livets skuggsida...
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida