Forum > Färdiga produktioner

Johan Kitti - Someday

<< < (3/4) > >>

Slipped_Away:
Bumpar med att hålla med Yllet och Hedblom, haha.. :P

Najs låt. Man diggar ju pop liksom  B)

stajo:
skulle dubba den sk. kallade högra gitarren och panorera utåt... som sagt har den inte det ultimata soundet.
klart då skulle man få väga upp på andra sidan mot den som ligger till vänster med något annat.

btw hos mig ligger allt omvänt, har väl kopplat kablarna fel :)

melodimässigt mycket skön låt

91:an:
Fin komposition, och leadsången tycker jag funkar bra, lite av telefonröst :)! Autotunen tycker jag inte märks så faligt där, det är i bakgrundsstämman det är störande. Låten känns inte färdig arrmässigt, här finns många möjligheter!

pirateKING:

--- Citat från: 91:an skrivet 19.03.2007, 21:55:16 ---Fin komposition, och leadsången tycker jag funkar bra, lite av telefonröst :)! Autotunen tycker jag inte märks så faligt där, det är i bakgrundsstämman det är störande. Låten känns inte färdig arrmässigt, här finns många möjligheter!

--- Slut citat ---

Du får gärna utveckla dina tankar på arr :) Jag bara snörde ihop det a la poprock 1a, och tyckte det funkade rätt fint.

Tack för lyssning ni andra också, jag blir ruggigt smickrad av era kommenterarer på sången då jag är nybörjare. :) Ska ladda om för en ny mix snart tänkte jag. Har fått ruggigt mycket bra tips! Tusen tack!

Rojk:
Du fick mig att bli medlem här också så då måste jag skriva :)
Som jag skrev på MSN; älskar hur du leker med flera röster, Men runt 2 minuter där trummorna blev tysta var inte så snyggt. Låten skulle kunna lyftas lite om du runt slutet lägger till en trumpetare. Kanske svårt att förklara såhär men i mitt huvud låter det iallafall bra...
Jobba på, avgudar dig  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion