Forum > Färdiga produktioner
Johan Kitti - Someday
pirateKING:
--- Citat från: Rojk skrivet 20.03.2007, 23:46:06 ---Du fick mig att bli medlem här också så då måste jag skriva :)
Som jag skrev på MSN; älskar hur du leker med flera röster, Men runt 2 minuter där trummorna blev tysta var inte så snyggt. Låten skulle kunna lyftas lite om du runt slutet lägger till en trumpetare. Kanske svårt att förklara såhär men i mitt huvud låter det iallafall bra...
Jobba på, avgudar dig :wub:
--- Slut citat ---
Haha tack Rojk! Trumpet ska jag seriöst pröva :D Kan bli ball!
Dividend:
Lyssnar inte så mycket på gitarrbaserad pop så hemskt mycket, men detta var bra!
Den viskande sången håller.
Din röst är helt ok!
KluZ:
Ja! Bra!
Din röst fungerar fint.
Blir inte rikigt klok på trummorna, tycker inte att det riktigt smälter in i låten förövrigt.
Kan också tycka att gitarrerna är utpanorerade för mycket och att introt är för långt men det är DU som bestämmer kom ihåg det. Vill du ha introt så långt ska du ha det.
Lycka till.
KluZ
pirateKING:
--- Citat från: KluZ skrivet 22.03.2007, 23:27:35 ---Ja! Bra!
Din röst fungerar fint.
Blir inte rikigt klok på trummorna, tycker inte att det riktigt smälter in i låten förövrigt.
Kan också tycka att gitarrerna är utpanorerade för mycket och att introt är för långt men det är DU som bestämmer kom ihåg det. Vill du ha introt så långt ska du ha det.
Lycka till.
KluZ
--- Slut citat ---
Du har helt rätt i introt. Blir helt nya trummor i version 2 som ska börja spelas in snart ;) Kapar halva introt typ.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida