Forum > Färdiga produktioner
Harmonica Mike/Egghuvudet /Djonas- Polkan vs Indiska hårdkokta ägg..
djonas:
--- Citat från: mahan skrivet 04.04.2008, 15:41:52 ---Tjou Micael!
Mycket snyggt swäng o kläm har du fått ihop.
Det har dock blitt lite karamellbutik, alla hyllor dignar av godbitar och du beslöt att smaka på allting...på en gång! :D
--- Slut citat ---
Haha vänta bara...! :rolleyes: :P
Harmonica mike:
--- Citat från: mahan skrivet 04.04.2008, 15:41:52 ---Tjou Micael!
Mycket snyggt swäng o kläm har du fått ihop.
Det har dock blitt lite karamellbutik, alla hyllor dignar av godbitar och du beslöt att smaka på allting...på en gång! :D
Nu blir det lixåm lite kappspelning mellan munspelet och gurorna, försök ge var och en utrymme i tur och ordning
så kommer alla deltagarnas snygga insatser bättre fram, får lixåm smaka på dom skilt för sig sig.
Särskilt det grymma munspeleriet på slutet ska inte "störas" av nåt rivaliserande instrument.
Intron e snygg, man kan förvänta sig folkmusik på sommarfest och så drar det igång med grym bluesrock!
Virveltrumman sticker lite ut stundom, kanske lite skära av bottnet på den.
Ett jättesnyggt samarbete, många fina insatser, kolla bara balansen mellan lirarna så sitter det! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Johan:
Tack för kommentaren,det uppskattas..Egghuvudet lirade så snyggt på denna så jag lät allt lir följa med..
Tar mixen en sista runda till då jag tänker klämma in lite mer grejsimojs :)..Lite hemlig karaktär på det än så länge,men klart värt att lyssna på - DON`T MISS IT :D Funderar på lite panoreringar för att ge gurorna lite utrymme i mixen..Eggets gura har lite mellanregister genomslag hörde jag igår,lite eq där så bör den sitta bättre i mixen..
Funderar på att ta bort orgeln och ackekompet,det i sig skapar nog lite mer utrymme för gurorna..
Virveln då,jag var på den i denna verre.Skar lite botten ur den och sänkte hela trumpaketet en aning,tar lite till botten då ur virveln..
Nästa version Johan,missa inte den! he he..Kommer på nån dag..Fullbokat hela helgen,hang in there mate...
Mvh
Micael
Harmonica mike:
Då kommer final liret på denna då..
Mixat in djonas och egghuvudet i låten samt pannat och donat för att ge plats till utmärkt lirade guror.
Orkar ni en sväng till på denna? Vi hoppas det :)
Mvh
Micael/Egghuvudet/Djonas
egghuvud:
He he :lol: Det var ett djävla shreddande på slutet där. Snyggt Jonas!!
Kul att det fortfarande låter så live-igt om det. :)
mahan:
Jou Jou Jou BOYSEN!
VA kan man säga, absolut massiv lirning av Jonas på slutet, otrolig speed på plektrumet!
Synd bara att munspeleriet hamnar i rummet bredvid.
Finns det nån möjlighet att plocka in ditt munspeleri från slutet i ett tidigare skede,
tycker det är så snyggt att du borde få rum för det åxå!
Och nu "dunkar" inte virveln mer, sitter bra alltså.
Hittar inget större att såga på, dock känns det fortfarande stundom
att det finns lite för mycket av det goda på en gång, men det är säkert en smaksak!
Väl jobbat boys, like it! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida