Forum > Färdiga produktioner
Harmonica Mike/Egghuvudet /Djonas- Polkan vs Indiska hårdkokta ägg..
Plinka:
Tjohooo!
Oj, det var ett tag sen jag lyssnade nu- och shit vad den har utvecklats!
Härligt ös från början till slut! Tummen upp, den är toppen!
Harmonica mike:
--- Citat från: mahan skrivet 05.04.2008, 21:19:06 ---Jou Jou Jou BOYSEN!
VA kan man säga, absolut massiv lirning av Jonas på slutet, otrolig speed på plektrumet!
Synd bara att munspeleriet hamnar i rummet bredvid.
Finns det nån möjlighet att plocka in ditt munspeleri från slutet i ett tidigare skede,
tycker det är så snyggt att du borde få rum för det åxå!
Och nu "dunkar" inte virveln mer, sitter bra alltså.
Hittar inget större att såga på, dock känns det fortfarande stundom
att det finns lite för mycket av det goda på en gång, men det är säkert en smaksak!
Väl jobbat boys, like it! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Johan:
Super tack för bra feedback. Djonas ligger något hög mot munspelet i slutet..Jag pannade munspelet 70-18 och djonas 18-70..Vidare så är det mer reverb på hans gura än på munspelet helt riktigt.Skall försöka gifta ihop dom till samma rum och nivå..Vidare så finns det lite att göra där dom lirar under första delen..några krockar dom emellan samt lite krock mot munspelet..städar lite till där..
Möjligen blev basen lite hög,,vad tycker du?
Möjligen så kan man tänka sig att djonas börjar med drillen på slutrakan,och jag glider in efter ett tag och tar över till slutet..Ett alternativ för att få ihop det hela snyggt..Dela drillen 50-50..
Kanske det skulle funka bättre? Lägre på första halvan med munspelet,och lägre på guran inför slutet..
Flytta munspelet till en annan plats blir lite marigare..Låten är drygt 4 minuter så jag vill inte göra den längre..Jag testar 50-50 prylen,så får vi se om det funkar..
Tack för bra inputs Johan.
Mvh
Micael
Memphis:
Haha, jösses, denna har jag missat ju! Fett ös får jag säga. Härligt låt och goa solon. Mikael, ännu en gång grymt lirat på munspelet. Och gitarrspelet var likaså ruskigt bra men ärligt talat tycker jag också att blev det lite för mycket alldeles innan slutet.. men bara lite.. :D Cool låt iaf. :)
/Memphis
Wernborg:
Hihi. Humor.
Jag efterfrågade ju lite försiktigt mer lugn i improvisationerna. Haha. :lol: Fast det är skoj att lyssna till.
Låter ju ganska lajvigt ja.
Två simulatorer i samma låt. Fräckt.
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 05.04.2008, 21:40:19 ---Möjligen så kan man tänka sig att djonas börjar med drillen på slutrakan,och jag glider in efter ett tag och tar över till slutet..Ett alternativ för att få ihop det hela snyggt..Dela drillen 50-50..
--- Slut citat ---
Jou Micael!
Right on spot my man, turvisa och så tar du över vid slutet!
Basen tycker jag funkar bra, no complains.
Lite till så har du den Micael! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida