Forum > Färdiga produktioner

Harmonica Mike/Egghuvudet /Djonas- Polkan vs Indiska hårdkokta ägg..

<< < (13/16) > >>

karl:
Som jag sagt förut...maken till munspelare finns inte i denna trakt iaf....och inte heller sångare helle för den delen...gillar ju bäst blues live men det här duger bra...great feel...går egget på speed? :unsure:skulle önska några specifika insatser från egget ist för att han ligger bakom hela tiden nu....men det hela funkar hur bra som helst....börjar snart få tid över för dom filerna du gav mig men det blir nog inte lika bra som detta...

Allt gott /  karl

Dividend:
DEt är ju bra som sagt.

Håller med föregående talare om egget :)

Harmonica mike:
Karl:
Tack för dom vänliga orden om mitt munspelslir och min sång :wub:
Jag försökte återskapa lite "live feeling" i mixen..Låten är ju tänkt bara för munspel som solo instrument egentligen och ingen sång,så gjorde vi den live....Jag gjorde en specialare med sång och lite gura solo,med hjälp av egget då... En mix till på denna skall det bli då jag fått mera filer av hemlig karaktär än så länge  :D ..Då har jag dina tankar kring nivåerna i bakhuvudet..

Per då:
Förstår vad du menar..en sån här till dig också :wub: Jag skall se vad som går att göra i mixen med eggets gura..

Tack för kommentarer till er båda..Strax finalcut på denna..håll i er :)

Mvh
Micael

Dividend:
MEd egget menar jag individuell insats snarare. :) Förstod kanske f. talare fel?

Kanske hänt men isåfall länge sen.

mahan:
Tjou Micael!
Mycket snyggt swäng o kläm har du fått ihop.
Det har dock blitt lite karamellbutik, alla hyllor dignar av godbitar och du beslöt att smaka på allting...på en gång! :D
Nu blir det lixåm lite kappspelning mellan munspelet och gurorna, försök ge var och en utrymme i tur och ordning
så kommer alla deltagarnas snygga insatser bättre fram, får lixåm smaka på dom skilt för sig sig.
Särskilt det grymma munspeleriet på slutet ska inte "störas" av nåt rivaliserande instrument.

Intron e snygg, man kan förvänta sig folkmusik på sommarfest och så drar det igång med grym bluesrock!
Virveltrumman sticker lite ut stundom, kanske lite skära av bottnet på den.

Ett jättesnyggt samarbete, många fina insatser, kolla bara balansen mellan lirarna så  sitter det! :)

h.   johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion