Forum > Färdiga produktioner

Harmonica Mike/Egghuvudet /Djonas- Polkan vs Indiska hårdkokta ägg..

<< < (10/16) > >>

Harmonica mike:

--- Citat från: 1up skrivet 26.03.2008, 11:39:53 ---En av de roligaste och skönaste låtarna av dig jag hört! :) Lekfulla grejer både på trummor, bas, och inte minst munspel! Läckert slut med basen som glider och busar med örat mot grundtonen, och munspelets chokladhjulsriff.

Harmonika Mike - en bra start på dagen.

--- Slut citat ---

1up:
Jo jag hade lite kul när jag lirade in denna,fick brottas en hel del med basen..Munspelet är en tagning,det går ju som på räls...Mycket roligt att du gillade den. "Munspelets chokladhjuls riff",härlig kommentar! En liten specialare som jag brukade köra live när publiken höll på att somna..
Då blev det liv i luckan kan jag lova.. :D

Kul att jag kunde förgylla din dag :wub:

Mvh
Micael

Harmonica mike:

--- Citat från: mahan skrivet 26.03.2008, 12:02:28 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 26.03.2008, 09:20:32 ---skall jag skippa baskaggen i början? Eller är det "marsch" trummorna som är "fel"?

--- Slut citat ---

Inget fel direkt, men släpp inte in trummisen innan 0:23,5. Alltså ingen baskagge eller "marchvirvel" innan det! :)

H.  johan

--- Slut citat ---

Johan:
Noterat,skall testa hur det låter utan baskaggen och marsch virveln..

Tack för comment.

Mvh
Micael

Marruschkka:
*myser*

/Marr

Harmonica mike:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 27.03.2008, 00:55:30 ---*myser*

/Marr

--- Slut citat ---

Digga på marr  :D

Jag har en till uppdatering på låten,sedan så är det klart.Det kommer i slutet på veckan..
Fått några nya gura filer av hemlig karaktär än så länge.. :wub:

Mvh
Micael

djonas:
Damn vad du lirar gött på munspelet HM...mucho impressive!! :)
Får vibbar från en munspelare som jag inte kommer på namnet på, en överviktig medelålders amerikan (han måste vara en av de mer kända in tha world) som lirar med lite samma fraseringar som du gör och det låter ju bara så gött. :D
Gött sväng på kompet.
Det enda jag saknar här är en mer svängig kompgura och ett fett gitarrsolo som kanske battlar med munspelet...hade varit coolt.
Mvh / djonas

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion