Forum > Färdiga produktioner

Harmonica Mike/Egghuvudet /Djonas- Polkan vs Indiska hårdkokta ägg..

<< < (7/16) > >>

Harmonica mike:
Per:
Jo det här var en munspels röjare från början utan sång,som vi körde live när det begav sig.
Kul att du gillade munspelsliret å sången.. :D

Max:
Härligt att höra,det är ju lite "vilt" lirat.Kände för att gasa på lite..he he..

Tack till er båda för kommentarer.

Mvh
Micael

Kenta K:
Fan vad det rycker i tårna!!! :wub:

Harmonica mike:

--- Citat från: Kenta K skrivet 07.03.2008, 15:34:48 ---Fan vad det rycker i tårna!!! :wub:

--- Slut citat ---

Kul,se upp så det inte sprider sig till foten :lol:

Digga på Kenta K..

Mvh
Micael

Harmonica mike:
Le bömp!

Passar på att slå ett slag för denna då forumet går lite för tillfället i bluesens tecken.. :)

Mvh
Micael

tsmalmbe:
Nåja, trummorna är dova. Både bastrumman och virveln. Saknar lite "knäpp" eller "napsu" som vi säger här hos oss. Bastrumman är lite överdrivet basig, så kanskle lite mindre övre bas (100-200Hz) skulla ta fram lite "napsu" på den också.

Annars tycker jag detta trumsound är bra, och har definitivt live-club feeling. Soundmäsigt mycket bra förbättring.

Proggmässigt: fina fills, snygg ridevariering. Grundkompet är lite väl "utfyllt" och det låter som om trummisen skulle vara verkligen överentusiastisk på vissa ställen. Jag har också för mig, att då trummisar leker med tom-tomen så kan de inte låta bli att stampa på sina båda pedaler också!

Mix: det är lite otrevligt bredd på trummorna, alltså det att trummorna är "i mitten" men så reverberar det ut i stereobilden.

Överlag tycker jag denna polka eller masurkka var ett höj med tanke på dina trummor för säg 1 år sedan.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion