Forum > Färdiga produktioner
J. Thomas och Marruschkka - Molnen
jay thomas:
--- Citat från: 91:an skrivet 23.02.2008, 23:06:37 ---Versionen utan trummor låter jättebra tycker jag. Väldigt bra grund att bygga vidare på och utveckla. Låter som äkta flöjt och inte något samplat, för så är det väl?
--- Slut citat ---
Tack 91:an! :) Jo trummorna som var en bra grund när jag lade låten blev inget bra i slutändan, åtminstone inte med det trumkompet jag valde. Flöjten är från Kontakt 2 och är en av de bättre som följer med. :)
--- Citat från: Åsa skrivet 24.02.2008, 00:01:27 ---..väldigt fint! Satt fint att lyssna på såhär strax innan läggdags.. :)
--- Slut citat ---
Tack Åsa! :)
Ska bli spännande när sången kommer på. :P
ynot:
mycket fintstämt.
saknas en del o ljudbilden lite mycket torr luft. Gillar phill trummorna mycket o ljudet på den ,,,lyssnar på 1,a verren,
med habil sång på detta kan det lufta som fasiken..
tony
stajo:
Hej
Tycker du har en fin melodi där. Får erkänna att jag har svårt att ta på strukturen, känns mer som ett långt stycke med lite återkommande teman men det kan ju också funka. Själv har jag lite svårt när det inte är så tydligt, typ jag vet inte var jag är eller vart jag är på väg. Detta kommer säkert bli mycket tydligare när du lägger på lite mer instrument.
jay thomas:
--- Citat från: ynot skrivet 24.02.2008, 12:15:37 ---mycket fintstämt.
saknas en del o ljudbilden lite mycket torr luft. Gillar phill trummorna mycket o ljudet på den ,,,lyssnar på 1,a verren,
med habil sång på detta kan det lufta som fasiken..
tony
--- Slut citat ---
Tack Tony! :) Trummor kommer det säkert finnas på den färdiga versionen, dock inte demsamma.
--- Citat från: stajo skrivet 24.02.2008, 13:38:43 ---Hej
Tycker du har en fin melodi där. Får erkänna att jag har svårt att ta på strukturen, känns mer som ett långt stycke med lite återkommande teman men det kan ju också funka. Själv har jag lite svårt när det inte är så tydligt, typ jag vet inte var jag är eller vart jag är på väg. Detta kommer säkert bli mycket tydligare när du lägger på lite mer instrument.
--- Slut citat ---
Tack Stajo! :)
Jag avvaktar lite sång, sedan får vi se hur vi kompletterar låten. Känner själv att den bör vara ganska naken och inte alltför "belamrad" med ljud.
SYNTH:
Visst låter det lovande en skön låt du håller på att skapa fram JT! :)
Mycket imponerad av softflöjten precis en sådan jag söker.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida