Forum > Demolåtar

Inviger med lite metal...Concrete Tablas - nu med alternativ länk. :)

<< < (5/7) > >>

djonas:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 27.02.2007, 01:56:30 ---Det finns spännande idéer och härligt snabba slingrande fraser.

Det jag tycker är men är att allt tenderar att vara samma. Det mesta spelas på ungefär samma sätt. Dvs snabb staccatoartad rytmik. Skulle gärna se att det fanns ett eller två andra lager för att öka kontrasten och spänningen i låten. T.ex. att basen spelade lite lungare längre fraser.

--- Slut citat ---
Tack för lyssning DåligtGehör!
Yes nu är det vissa saker som är loppat, därav slaskbenämning. ;) Jag kommer att utveckla detta helt klart. :)
Mvh / djonas

djonas:

--- Citat från: ynot skrivet 27.02.2007, 03:12:41 ---fan du är för  bra ;)
både på gott o ont ibland, man nästan önskar sig ett brutet litet off acord någonstans o lite sträng rassel.
men mest är jag nog mest avundsjuk :wub:

Skulle nog bra av ett ljudparti som ligger lite utanför övriga ljudbilden.
I denna genere är du kung helt klart

tony

--- Slut citat ---
Tack ynot för fina ord.
Håller på och jobbar och utvecklar låten för fullt as we speak. :D
Mvh / djonas

djonas:

--- Citat från: Bassebas skrivet 27.02.2007, 18:51:28 ---Oj vilken invigning! Önskar jag kunde spela lika bra hehe  :)
Gillar låten, kanske blir lite för mycket av det goda, men det är ju bara mitt tycke.

Duktigt snyggt gitarr ljud har du fått tycker jag, hur har du gått till väga för att spela in detta?
Mick(ar), förstärkare o dylikt?
 :D

--- Slut citat ---
Tackar Bassebas! :)
Jag använder mig av en POD XT som jag bara lajnar direkt in i datorn. B)
Mvh / djonas

djonas:

--- Citat från: Dark Of Light skrivet 27.02.2007, 21:20:55 --- :D JA, DJÄVLAR! SOM VANLIGT SÅ SVÄNGER DET SÅ DET SVARTNAR!!!
Mösche bra!

--- Slut citat ---
Tackar så möcshe! :D

aoly:
Mycket snyggt! Jag är lite impad av PODen dessutom.
Finns inte mycket mer att säga. B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion