Forum > Demolåtar

Inviger med lite metal...Concrete Tablas - nu med alternativ länk. :)

(1/7) > >>

djonas:
Brukar aldrig slänga upp slaskgrejer men eftersom det finns 2 avdelningar för demopostning på detta eminenta forum så gör jag ett undantag. :P
All kritik välkommen! :)
Mvh / djonas

Schecter:
muuums  :wub:

Emulator:
oj, vilken öppning! fan så bra. inte riktigt stark curry, men sköna toner från söder om sverige ;)

Jättebra!

Skulle kunna mörda för att sampla de inledande gitarrfraserna.....shit vilket sound.....ojoj.

Tight och bra som attans!

Om du vill labba med lite skojjig mörk electronica så hojta direkt....bli inspirerad eller avskräckt av slaskdemoa jag postat ;)

djonas:

--- Citat från: Schecter skrivet 24.02.2007, 03:55:28 ---muuums  :wub:

--- Slut citat ---
Tackar! :D

djonas:

--- Citat från: Emulator skrivet 24.02.2007, 03:56:31 ---oj, vilken öppning! fan så bra. inte riktigt stark curry, men sköna toner från söder om sverige ;)

Jättebra!

Skulle kunna mörda för att sampla de inledande gitarrfraserna.....shit vilket sound.....ojoj.

Tight och bra som attans!

Om du vill labba med lite skojjig mörk electronica så hojta direkt....bli inspirerad eller avskräckt av slaskdemoa jag postat ;)

--- Slut citat ---
Tack så mkt Emulator!
Roligt att du gillar gitarrljudet. Har nyligen införskaffat mig en POD XT och suttit och skruvit. :D
Jag gillar attt blanda allt möjligt så det skulle ju inte vara omöjligt att slänga in lite electronica i detta. Bara kul att bryta ny mark. :)
Ska kolla in lite av dina grejer. B)
Mvh / djonas

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion