Forum > Demolåtar

Inviger med lite metal...Concrete Tablas - nu med alternativ länk. :)

<< < (2/7) > >>

slaptap:

--- Citat från: djonas skrivet 24.02.2007, 04:04:40 ---Har nyligen införskaffat mig en POD XT och suttit och skruvat. :D

--- Slut citat ---
Hehe, så det är därför du rekommenderar mig en POD XT..:D
Uj, göttigt detta..tror jag har nämnt det tidigare, men jag får lite Al Di Miola-vibs...;)
Full pott, djonas...:P

djonas:

--- Citat från: slaptap skrivet 24.02.2007, 05:08:44 ---
--- Citat från: djonas skrivet 24.02.2007, 04:04:40 ---Har nyligen införskaffat mig en POD XT och suttit och skruvat. :D

--- Slut citat ---
Hehe, så det är därför du rekommenderar mig en POD XT..:D
Uj, göttigt detta..tror jag har nämnt det tidigare, men jag får lite Al Di Miola-vibs...;)
Full pott, djonas...:P

--- Slut citat ---
Tack slappis!
Haha yes självklart. Jag är själv mkt nöjd med min POD, både när det gäller rent ljud, dist och de inbyggda effekterna...mkt fin kvalité. Funderar dock på att köpa till metal paketet...dock mest för att jag är nyfiken på vilken skillnad det kan göra.
Kul att du diggar låten, det är ju som sagt bara en slask men det är absolut nåt som jag ämnar färdigställa. :)
Mvh / djonas

Hellpig:
Låter som du fortsätter med orientaliska inslag... och det är bra, en cool blandning mellan metal och world kanske man skulle kunna säga. Currylåten var strået vassare men med tanke på skillnaden mellan de två i produktion och i vilket forum du postat denna så litar jag på att du kommer att lägga ner mer tid på den, right? :) Hur som helst så låter det väldigt lovande, snyggt lirat som vanligt.

tsmalmbe:
"Could not connect!" säger länken.

djonas:
Prova igen! :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion