Forum > Demolåtar

Inviger med lite metal...Concrete Tablas - nu med alternativ länk. :)

<< < (4/7) > >>

DåligtGehör:
Det finns spännande idéer och härligt snabba slingrande fraser.

Det jag tycker är men är att allt tenderar att vara samma. Det mesta spelas på ungefär samma sätt. Dvs snabb staccatoartad rytmik. Skulle gärna se att det fanns ett eller två andra lager för att öka kontrasten och spänningen i låten. T.ex. att basen spelade lite lungare längre fraser.

ynot:
fan du är för  bra ;)
både på gott o ont ibland, man nästan önskar sig ett brutet litet off acord någonstans o lite sträng rassel.
men mest är jag nog mest avundsjuk :wub:

Skulle nog bra av ett ljudparti som ligger lite utanför övriga ljudbilden.
I denna genere är du kung helt klart

tony

Bassebas:
Oj vilken invigning! Önskar jag kunde spela lika bra hehe  :)
Gillar låten, kanske blir lite för mycket av det goda, men det är ju bara mitt tycke.

Duktigt snyggt gitarr ljud har du fått tycker jag, hur har du gått till väga för att spela in detta?
Mick(ar), förstärkare o dylikt?
 :D

Dark Of Light:
 :D JA, DJÄVLAR! SOM VANLIGT SÅ SVÄNGER DET SÅ DET SVARTNAR!!!
Mösche bra!

djonas:

--- Citat från: Hellpig skrivet 24.02.2007, 14:35:35 ---Låter som du fortsätter med orientaliska inslag... och det är bra, en cool blandning mellan metal och world kanske man skulle kunna säga. Currylåten var strået vassare men med tanke på skillnaden mellan de två i produktion och i vilket forum du postat denna så litar jag på att du kommer att lägga ner mer tid på den, right? :) Hur som helst så låter det väldigt lovande, snyggt lirat som vanligt.

--- Slut citat ---
Tack Hellpig!
Yes denna slasken är långt ifrån färdig låt. Kommer lägga ner mkt tid på den. :)
Återkommer när den är klar. :D
Mvh / djonas

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion