Forum > Demolåtar

Inviger med lite metal...Concrete Tablas - nu med alternativ länk. :)

<< < (6/7) > >>

djonas:

--- Citat från: aoly skrivet 02.03.2007, 16:07:02 ---Mycket snyggt! Jag är lite impad av PODen dessutom.
Finns inte mycket mer att säga. B)

--- Slut citat ---
Tack aoly!
Yes ko... *HOST* jag menar poden är min bästa vän just nu. :D

Pico:
Fan, du jobbar stenhårt på att knuffa ut mina andra gitarrhjältar ur playlisten, eller hur?  :D

Störtskönt ljud i början. Sen när resten kommer in där vid 20s får jag någon flashback jag inte lyckas spåra.
Vet inte om jag tänker Machine Head eller något sånt, inte riff- men sound-mässigt då.

Och som många andra blir jag lite nyfiken på POD. :)

Lynxo:
Asbra! Älskar introt, påminner om America av Pain of Salvation. Grymt bra spelat! :wub:

Dessutom är ljudet mycker mer "in your face" än tidigare, kanske beroende på POD:en. Har tidigare inte vart alltför förtjust i ditt gitarrljud (en av få saker att klaga på :P), men här är det bra! ^_^

djonas:

--- Citat från: Pico skrivet 03.03.2007, 00:01:09 ---Fan, du jobbar stenhårt på att knuffa ut mina andra gitarrhjältar ur playlisten, eller hur?  :D

Störtskönt ljud i början. Sen när resten kommer in där vid 20s får jag någon flashback jag inte lyckas spåra.
Vet inte om jag tänker Machine Head eller något sånt, inte riff- men sound-mässigt då.

Och som många andra blir jag lite nyfiken på POD. :)

--- Slut citat ---
Tack Pico!
Självklart gör jag mitt bästa. ;)
Kul att bli associerad med MH...en grupp som jag lyssnat mkt på tidigare och vars musik förmodligen fortfarande sitter kvar en del i kroppen. :)
Mvh / djonas

dede:
All kritik välkommen- äch du lyssnar inte på vad jag säger utan gör hur du vill ändå!
Jag bad dig att begrava din Mahavishnusamling i trädgården. Men icke. Här ska det spelas snabbt.
Om du ändå hade haft Robert Fripp som ideal..........
PS
Jag litar på att du mixar nästa Sod skapelse oxå. Vete fan hur du gör........bara övermusikalisk eller........
DS

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion