Forum > Färdiga produktioner

Caroline & Max - Hollow man

<< < (4/5) > >>

max:
Tack för era kommentarer!

Har kanske fått lite hjälp av emulator med gitarrljudet. Han skulle kolla lite på det om det fanns tid, så då kanske det kan bli lite ösigare i refrängen.
Ang övergångarna så är de väl inte särskilt genomtänkta.. Hade ett break i slutet på varje refräng innan men det blev så tjatigt så jag klippte bort det. Så det är lite klippt och klistrat som det är nu tyvärr. Kanske får ta en funderare på att arra om lite grand men jag avvaktar nog ett tag om emulator skruvar till något ösigt ljud :)

Ha det!

Emulator:
oj!

ja, vi får se vad det blir av det, tog precis hem filerna :D

max:
Hehe, du behöver inte känna någon press. Var inte meningen att stressa dig :)
Har du tid och lust kan du ju kika lite på ljudet men annars är det helt lugnt ändå :)

1up:
Aaah. Jättesnygg låt med gitarrkompet och de. Sången hmm låter åt metalhållet punk/rock. något där med sound eller uttryck som skulle kunna poleras för att få låten att skina som en nyuttagen Bugatti Veyron!

Åsa:
 :) bättre! Bra sång, mycket bättre artikulerat nu, snygga stämmor (jag som är insnöad på stämmor  ;) ) Sången är lite vass nu, det skär lite i öronen, helst ss-en. Resterande låter jag andra kunniga tycka till om, jag tycker om låten! Och det är en jättebra refräng som sätter sig direkt!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion