Forum > Färdiga produktioner

Memphis - Aksai Chin

<< < (4/7) > >>

ynot:
mycket kompetent musik o komponerat .
gillar känslan som den lever o andas i ..

verkligen bra .

tony

Memphis:

--- Citat från: ynot skrivet 04.01.2008, 00:27:47 ---mycket kompetent musik o komponerat .
gillar känslan som den lever o andas i ..

verkligen bra .

tony

--- Slut citat ---

--- Citat från: perrra skrivet 03.01.2008, 23:10:37 ---Tycker detta är helt fantastiskt ..

För att vara så ung som du är och göra orkestermusik är riktigt duktigt.
Jag har skrivit musik i 15 år och kan fortfarande inte göra så här bra "filmmusik" .

Tycker inte du ska ändra på ett skit av detta stycke... du har skrivit och producerat det som DU velat ha det, och jag tycker du ska vara enormt stolt över detta!

Mvh

Perrra

--- Slut citat ---

Jösses vilka varma ord!  Tack så oerhört mycket Tony och Perra! :)

/Memphis

Harmonica mike:
Tjabba Memphis.

Grymt skönt intro..Detta var mycket vackert,filmiskt - absolut! Fantastiskt snyggt arrat,bra ljud oxå..Detta seglar in i min special mapp där jag har några låtar av en annan klassisk arrare här på Kr.

Detta får full pott 5/5

Mvh
Micael

Memphis:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 04.01.2008, 10:58:51 ---Tjabba Memphis.

Grymt skönt intro..Detta var mycket vackert,filmiskt - absolut! Fantastiskt snyggt arrat,bra ljud oxå..Detta seglar in i min special mapp där jag har några låtar av en annan klassisk arrare här på Kr.

Detta får full pott 5/5

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Tjena Micael! (Stavar du så?  :rolleyes:)

Tack iaf! Väldigt kul att höra. Vågar man fråga vem denna andra arrare är?  :lol:

/Memphis

Harmonica mike:
Japp,så stavar jag mitt namn.Den andra arraren,johan heter Per eller var det Torsten? :D

Dividend så klart! Tätt skuggad av Memphis och 1up.. :wub: och i den mappen ryms oxå Vivaldi,Mozart,Beethoven,Puccini,Albioni och några fler..så ni är alla i fint sällskap.

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion