Forum > Färdiga produktioner
Memphis - Aksai Chin
Memphis:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 04.01.2008, 15:46:24 ---Japp,så stavar jag mitt namn.Den andra arraren,johan heter Per eller var det Torsten? :D
Dividend så klart! Tätt skuggad av Memphis och 1up.. :wub: och i den mappen ryms oxå Vivaldi,Mozart,Beethoven,Puccini,Albioni och några fler..så ni är alla i fint sällskap.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Haha, kul att få hänga med dom då.. :D Jag misstänkte att det var Divedend. Vi e polers :P
/M
1up:
Man kommer in i en fantastisk fantasivärld... :wub:
Grymt grymt!
Memphis:
--- Citat från: 1up skrivet 12.01.2008, 18:38:07 ---Man kommer in i en fantastisk fantasivärld... :wub:
Grymt grymt!
--- Slut citat ---
1up! Tjena! Tackar så hjärtligt för din kommentar. :wub: :D Väldigt kul att höra att jag lyckades med det. :)
/Memphis
Memphis:
Tjena. Ny och fräsch version som jag lagt några timmar till på. Har nu istället kunnat använda Cubase med den eminenta VSTi-plugg som heter Miroslav Philharmonic.
Bättre ljud, omlagda stämmor, första gången melodin kommer så är det flöjt liksom på första versionen men nu lade jag melodin en gång till efter det fast med fiol samt en bakomstämma och i slutet där melodin återkommer en sista gång, lät jag istället oboen spela för att få en mer sorglig känsla efter kriget. :wub:
Kommentera gärna :)
http://www.speedyshare.com/448926510.html
Mvh
Memphis
DåligtGehör:
Fint parti mellan ca: 0:50-2:50. Snyggt litet ostinato på pianot som andra instrument kan linda sig kring. Skulle iofs gärna höra det utvecklas i några korta sidospår på samma figur men det är fint och stämningsfullt som det är. Flöjten låter bra samt ett inte alls dumt stråkljud som inte bara låter mil bort utan faktiskt berör.
Pianot kunde dock vara mindre avlägset.
Efter ca: 2:52 tappar du bort mig totalt. Vanligt filmusiktjaffs ala alla andra.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida