Forum > Färdiga produktioner

Fehtara - Spinal Istid (video), Vallhagen

<< < (4/6) > >>

equality:
Ha! Tänkte faktiskt på Ycke urskog! Varit där, skitfint men Tiveden är häftigare.

Hellpig:
Skitbra Valle! Har du inte lite gamla demos man kan då ladda ner? Jag gillar ju dina nyversioner och detta var kanonbra, kan inte säga annat. Ni hade lätt platsat med ett skivkontrakt på den tiden, grymt alltså. Lite nytänkade och udda men bra till tusen. Något osm jag absolut går igång på, I am impressed! Bara superlativ. :)

Vallhagen:
Kul att du hittade tråden då, Hellpig ;) .. och ännu kulare att du diggar fsts :) Nä vi fick aldrig nåt skivkontrakt. "Man kan inte lira sånt här på svenska" var standardkommentaren (låter jag liiiiite bitter nu :P). Nån samlingsskiva var vi med på, och videon rullade på ZTV ett par gånger.

Jodå, det finns en drös med gamla inspelningar. En del är bra, en del tveksamt. Jag ska se om jag kan lägga upp nåt på nätet. Annars kan du få tjyvlyssna om vi hörs på msn.

tjing

DåligtGehör:
Bra det här! Himla synd att ni inte fick till det i studion. Var ni verkligen tvunga att sluta? Ni lät täta ihop.

Emulator:
nu har jag tittat..proffsigt tycker jag :)

skön låt, love that dist på sångne...skitbra! Vissa delar av sången sitter lite tokigt annars, men överlag kanon.

skulle vara kul med fler postningar av videos här!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion