Forum > Färdiga produktioner

Fehtara - Spinal Istid (video), Vallhagen

<< < (5/6) > >>

dede:
Osså tipsar du inte när du lägger upp sånt här fett material. Undrade vad Valdez ville att jag skulle hälsa att hon tittat på. Nu fattar jag! :D
Jag tänker fortfarande på Hjärnstorm när jag hör dina gamla inspelningar. Måste vara nåt med stämningen och det konstnärliga uttrycket?
Hur kul som helst.

hegobald:
Cool! Är låten signad? Vill du ha lite stim-slantar?. Uppe i Lappland så driver vi en liten ynklig lokal-tv station. Där skulle vi vilja sända din film så väl live ut mot resten av Internet, eller om inte för att schocka lapparna på kabel-TV  nätet. Check out www.dorotea.tv om du tycker det är ok?

Ps. dorotea.tv är en av de få TV-stationerna som dyker upp som default om du väljer Microsoft Media Vision lösning (xp/vista).. Vi var före SVT t.o.m :D
ds.

Ps2.. Gillade videon verkligen!!!
ds2

Vallhagen:

--- Citat från: dede skrivet 10.03.2007, 04:02:21 ---Osså tipsar du inte när du lägger upp sånt här fett material

--- Slut citat ---

Hehe, bara ren blygsamhet min herre!

Ball att du gillar oxå!

Hegobald: Jamen det är klart att du ska ge låten lite airplay! Japp, den är stimmat och klar. Några spänn gav den när det begav sig.

Spela på! Duger kvaliten som den är (jag har fortfarande inte riktigt hajjat alla format å så...), annars kan jag bränna en video-CD...

...ska kolla din hemsida!

Dark Of Light:
 :lol: Nämen det här är ju tokfuckingdjävlafaen så bra ju!!!
Absolut... Skit bra!!! Ja, djävlar!!! Helt min back öl så det skvätter om det!!!!!!
Gjorde ni mer??? Vill höra meeeeeeeeeeeeer!!! Samt lite till!!! Gjorde ni en skiva måntro Bengan? Vill ha... Nu... Genast.

Vallhagen:
Jag la precis upp den på YouTube oxå.

Enjoy!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion