Forum > Demolåtar
Dividend - Fractal (eller dan då Mandelbroten hängde sig) update ELVA!
Dividend:
ver 3 uppe, nån som har någon intressant kommentar, kritik, råd osv? :)
equality:
Ditt sound går inte att ta miste på. Gillar hur instrumenten nästan har någon dialog där i mitten. Gillar det starkt melodiska fr ca tre minuter. Det kommer igen på olika instrument. Storslaget och filmiskt som sagt.
Light Head:
Stråkarna är riktigt bra! Det finns ett par partier med bläckblås som låter lite "midi". Men generellt är de oxo bra.
Klart intressant med visslandet, först trodde jag att det var jag själv...
Du skall definitivt slutföra alla dina kompositioner!! Det finns inte många låtar där jag kan känna att jag får sådan behållning av att lyssna på som dina.
Dividend:
Equality: Kul att du gillar det!
Light head: Visslandet ligger nog lite fel. Det är 1up som skickade över då han visslar till mellanpartiet. Jag har lyckats lägga det lite förskjutet jämfört med vad som är tänkt förmodligen.
Tack skall du ha :) Jag gillar den här låten, alltså bör den slutföras (nån gång) :) Även om det är lite repetitivt, vad gäller ackordsföljder och annat. Jag får se om detta blir färdigt innan jag börjar på ngt annat :)
mahan:
Jahapp, version 3 kör vi då....
Nej, den visslande gårdkarlen passar definitivt inte in här. Men nåt du kunde testa är ett solo med typ stora kyrklockor, kunde sitta smäck o ge en ny stämning i låten.
Fast jag tycker den låter skön o färdigt (vizzlaren ska ju bort) :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida