Forum > Demolåtar

Dividend - Fractal (eller dan då Mandelbroten hängde sig) update ELVA!

<< < (3/8) > >>

Dividend:

--- Citat från: jay thomas skrivet 03.12.2007, 11:17:17 ---Mycket gött! Förbaskat bra jobbat, varierat och sammanhängade. Tummen upp från schergarden!

--- Slut citat ---

Kul att det går hem i Euroland... :)

jay thomas:
Mandelbrot rular! Gillar dem väldigt mycket, kul med ett bra program som tillåter många inzoomningar.

Dividend:
Tror att FracInt är ett gammalt DOS-program? (Har det nånstans här.) Kul att ingen orkat göra ett lika avancerat program i wíndows-miljö. Kanske mest konstigt  :blink:

Stolle:
Attans vad vackert detta var!
Har inte så mycket konstruktiv kritik att ge på detta (eller snarare ingen alls)
men detta var verkligen njutbart. Jag hade varit väldigt nöjd om jag hade gjort detta.
Får mig att inse att mina egna staplande försök till orkestrering har långt kvar.
Sparade ner till favoriter. Får ta mig några lyssningar till. Kanske hittar något man kan ge kritik på.

Ok... om jag skall anmärka på något så är det kanske det ljusa mässingblåset som gör entre vid 3:18 ungefär.
Jag kanske skulle vilja ha lite mindre "struttig" attack på det ljudet. Vet inte riktigt vad det är men som det låter
nu så låter det lite 80-tals brass-synth på något sätt. Fast inget jag stör mig mycket på.

Dividend:

--- Citat från: Stolle skrivet 03.12.2007, 13:53:22 ---Attans vad vackert detta var!
Har inte så mycket konstruktiv kritik att ge på detta (eller snarare ingen alls)
men detta var verkligen njutbart. Jag hade varit väldigt nöjd om jag hade gjort detta.
Får mig att inse att mina egna staplande försök till orkestrering har långt kvar.
Sparade ner till favoriter. Får ta mig några lyssningar till. Kanske hittar något man kan ge kritik på.

--- Slut citat ---

Tackar.  Kul att det funkar :)

--- Citera ---Ok... om jag skall anmärka på något så är det kanske det ljusa mässingblåset som gör entre vid 3:18 ungefär.
Jag kanske skulle vilja ha lite mindre "struttig" attack på det ljudet. Vet inte riktigt vad det är men som det låter
nu så låter det lite 80-tals brass-synth på något sätt. Fast inget jag stör mig mycket på.

--- Slut citat ---

Jäpp, skall föreställa (staccato)trumpeter, stört mig litegrann på det också. Har världens sämsta högtalare just nu jag sitter och gör musik med också, så det kanske är lätt att välja synthljud av misstag.  :wacko: Det skall fixas till nästa version.

Tack för lyssning :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion