Forum > Demolåtar
Dividend - Fractal (eller dan då Mandelbroten hängde sig) update ELVA!
cykeln:
Mycket bra stråkar
Härligt storslaget tema som inleder
Filmiskt
Vackert
Verkligen värt att ta upp igen
Det är några hornstötar som låter lite syntetiskt annars är det maffe
jay thomas:
Mycket gött! Förbaskat bra jobbat, varierat och sammanhängade. Tummen upp från schergarden!
Dividend:
--- Citat från: SYNTH skrivet 02.12.2007, 23:37:20 ---Attans så fina stråkar du har fått till orkar inte ger nåt råd eller så nu, men det låter mysigt skönt i alla fall Dividend! :)
--- Slut citat ---
Skönt att höra att man kan få bra stråkar på den bärbara datorn :)... (Musikdatorn ligger öh på golvet här och väntar på en adapter... :)
Dividend:
--- Citat från: mahan skrivet 03.12.2007, 00:02:29 ---Jisses Per, du lyckades nästan förklara ihjäl låten i början på tråden, versioner o delar hit o dit.
Men till all tur så ska du nu bestämma dig för att jobba vidare på detta "verk" som du kallar det, tycker det låter almost färdigt detta, eller ska det läggas till nån ny del ännu? BTW, visste inte att Mandelbroten gick o hände sig, detta låter ju inte som begravningsmusik.
Detta får mig mer att tänka på filmmusik,
men hursomhelst, fortsätt! :)
--- Slut citat ---
Säger du det så :) Till det s k "verket" finns det ganska mycket material, eller noter då.... Får sålla och hålla på.. Finns vissa teman som är helt enkelt för vackra för att världen skall undanhållas dem hehe ;)
En mandelbrot är alltså en fraktal, namngiven efter en italiensk matematiker med samma namn. :) Han hängde sig inte, men död är han har jag för mig :)
Öh har för mig att man avbildar varje punkt i det imaginära talplanet på sig själv, och färglägger punkterna efter vilket resultat man får. De svarta tillhör fraktalen, de färgade inte :) Hittade denna sida med snygga bilder för den intresserade:
http://www.stacken.kth.se/~kaj/bild/fract/sv
Dividend:
--- Citat från: cykeln skrivet 03.12.2007, 00:19:55 ---Mycket bra stråkar
Härligt storslaget tema som inleder
Filmiskt
Vackert
Verkligen värt att ta upp igen
Det är några hornstötar som låter lite syntetiskt annars är det maffe
--- Slut citat ---
Tackar!
Får lägga in en kör som hojtar istället ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida