Forum > Färdiga produktioner
Biscuit Barney - Var e du
Silverpilen:
jag håller helt med man kan vara kritisk utan att vara elak, och snäll även när man ger negativ kritik. det viktiga är ju att det är konstruktivt oavsett om det är + eller -. så tack !
ja gärna på radio please !!! :lol:
equality:
Jag tycker det här låter väldigt bra. Får lite association till Monika Törnell och Ted Ströms Vintersaga. Svensk vemod i synth-tappning.
Åsa:
:wub:
... vet inte var jag ska börja.... tack för sparken i arslet ;) som fick mig att lyssna på låten -äntligen!! Jag har ju läst tråden! Men inte tagit mig tid att lyssna.. :wacko:
..jag började med att rysa och det är ärligt inte ofta en låt får mig att rysa men den berörde direkt. Musiken är skitbra, jättebra sång som dock ska upp upp upp! Men det har du ju redan hört några ggr ;)
-Tack för en mycket bra låt!
/Åsa
karl:
en dynamisk duo.... B) först får jag King Crimsonvibbar av introt men sedan när sången kommer in känns det mer eget för att inte tala om när refrängen kom....riktigt bra...schyssta synthseqvenser och bra att ni sjunger på skånska...bästa jag hört på länge i denna genre...
Allt gott / karl
Edit: Fanns ett 90-talsband som hette Dive eller något liknande, hade en sångare som heter Chris eller Christer...påminner lite men detta är bättre.......
jonnerstone:
--- Citat från: karl skrivet 27.11.2007, 22:37:14 ---en dynamisk duo.... B) först får jag King Crimsonvibbar av introt men sedan när sången kommer in känns det mer eget för att inte tala om när refrängen kom....riktigt bra...schyssta synthseqvenser och bra att ni sjunger på skånska...bästa jag hört på länge i denna genre...
Allt gott / karl
Edit: Fanns ett 90-talsband som hette Dive eller något liknande, hade en sångare som heter Chris eller Christer...påminner lite men detta är bättre.......
--- Slut citat ---
Jo det fanns ett band som hette DIVE. Keyboardisten var med i Stockholmsnatt har jag för mig. Dom spelade nån sorts av mysig synthballadmusik.....(uppfann jag precis en ny genre där eller??? :P )
Hade helt glömt bort dom....kanske värt kolla upp på cdon??
Ha de fint
Micke
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida