Forum > Färdiga produktioner

Biscuit Barney - Var e du

<< < (4/17) > >>

jonnerstone:
Vi tackar och bockar för er positiva respons. Jag håller fullständigt med er om att sången måste upp. Men som jag sa tidigare så är det här en slasksång som ska sjungas in ordentligt den dagen Tompa kommer upp till Stockholm. Det går inte att höja sången mer nu utan att en massa biljud följer med, så detta är en tillfällig kompromiss. Men förhoppningsvis kommer han upp snart......eller hur Tompa?? :)

Vi är uppriktigt glada att ni gillar det.

Micke

Silverpilen:
Hej hej alla det är jag som är andra halvan i biscuit Barney ! Jag stämmer in i tackandet, det var väldigt roligt att höra så mkt fin feedback, man blir glad av så många snälla människor och sugen på att göra mer !
// Thomas

mahan:

--- Citat från: Silverpilen skrivet 25.11.2007, 22:53:18 ---Hej hej alla det är jag som är andra halvan i biscuit Barney ! Jag stämmer in i tackandet, det var väldigt roligt att höra så mkt fin feedback, man blir glad av så många snälla människor och sugen på att göra mer !
// Thomas

--- Slut citat ---

Stort välkommen åxå du Thomas the other half! :D
Feeedback kommer det nog här, men huruvida alla är snälla, förutom såhär till julen, finns det inga garantier på :P
Men att vara kritisk eller elak är ju två helt skilda greijser!

Så in med mera material åt de "snälla" att såga på!
Kul att ni hittade era vägar in hit till KR, hoppas ni ska trivas! :)

h.  johan

Wernborg:
Ver 2 genomlyssnad.

Där satt den.  :) Som en sportmössa.

Riktig hitvarning på denna. Nattradio på P3/P4-feeling.

jonnerstone:

--- Citat från: Wernborg skrivet 25.11.2007, 23:42:34 ---Ver 2 genomlyssnad.

Där satt den.  :) Som en sportmössa.

Riktig hitvarning på denna. Nattradio på P3/P4-feeling.

--- Slut citat ---

Ja det hade ju varit riktigt kul!! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion