Forum > Demolåtar
Dividend - The Tank Battle of KURSK
Dividend:
Åsa: Ja, det vore väl kul att tjäna pengar på det, men det räcker med att göra musik faktiskt. :)
Nej, jag är inte "redan där" :)
stajo: Ja, jag kan inte spela nåt instrument särskilt bra. Jag hör vad som skall sättas i skallen, om jag har inspiration. Nu har jag en midiklaviatur, men använder den mest när jag har dålig inspiration.
Jättetack till er båda! :)
Dividend:
Glömde tack warcraft 1up ;)
mahan:
Jou tavaritch Per!
Mjukket snuugt med The Russion Armysingers. Schtäämningarna går mjukket öösteryyt!
Näemen skämt åsido, blir lite avis för detta, vetetusan hur du lyckas sätta ihop detta men det sitter som bara du kan!
Hitler o Stalin toppar ju inte min lyssningslista, men efter intron stiger stämningen till tak. Faktiskt en av dina bästa arrangemang tycker jag.
Konsertpianot, stråkarna och kören i snygg balans, hittar inget som sticker ut,
BRAAAAVO PER! :)
h. johan
Dividend:
--- Citat från: mahan skrivet 17.04.2008, 20:18:38 ---Jou tavaritch Per!
Mjukket snuugt med The Russion Armysingers. Schtäämningarna går mjukket öösteryyt!
Näemen skämt åsido, blir lite avis för detta, vetetusan hur du lyckas sätta ihop detta men det sitter som bara du kan!
Hitler o Stalin toppar ju inte min lyssningslista, men efter intron stiger stämningen till tak. Faktiskt en av dina bästa arrangemang tycker jag.
Konsertpianot, stråkarna och kören i snygg balans, hittar inget som sticker ut,
BRAAAAVO PER! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Låter jättekul! Tack för kommentar :)
Dividend:
*BUMP*
Den här var med på KR-skivan 2007 eller 2008. om-mix i dagarna, med artikulationer och velocityjusteringar och sånt...
Jag satt och skrev på den här i min lägenhet i Kina, så jäkla intensivt att jag glömde gå på toa och Hui (en kines-tjej) drog in och ockuperade duschen i säkert en halvtimme! Plötsligt upptäckte jag att stycket var färdigt och att det var KRIS! Jag menar allvar! Riktig jäkla kris. Jag drar ut på balkongen och fixar fram en flaska, som jag sen korkar igen och gömmer... Tror den ligger kvar fortfarande
Men låten blev jedra bra, utan velocity och artikulations-fifflande, ändå!
kritik på kompositionen, vad har ni för tankar om t ex pianospelet, är det för enkelt (melodierna ändras INTE) men vänsterhanden?) Alla synpunkter är välkomna och åsikter är välkomen!
Hitler och Stalin (eller nån stalinist snackar om fascister ("gnuski" tror jag det är på ryska)).
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida