Forum > Demolåtar
Dividend - The Tank Battle of KURSK
Dividend:
Här är återigen versionen från 2007-2008, eftersom den var bäst. ;)
Harmonica mike:
Tjena.
Snyggt piano i denna.Kanske lite för mycket körer,lite mer stråk inslag skulle sitta som en smäck till det snygga pianot.
Funderar på att köpa mig en bra stråk plugg.
Har för mig att du har ewq.. silver edition..Vad är det för skillnad mot gold varianten?
Finns det nån annan plugg du kan rekommendera åt mig? Kanske en kombination av stråk och blås..Jag har kollat på Luthmans sida,men jag blir inte så mycket klokare..Behöver råd från nån som använder pluggarna,det ger mer än en urusel innehålls förteckning.
Mvh
Micael
Dividend:
--- Citera ---Snyggt piano i denna.Kanske lite för mycket körer,lite mer stråk inslag skulle sitta som en smäck till det snygga pianot.
--- Slut citat ---
violiner och så hör ju till de mjuka instrumenten, och blås (speciellt trombon och franskt horn) till de hårda. (Min egen indelning här)... Jag tycker inte det passar med för mycket mjukhet i ett stycke om ett pansar slag. Hmm Möjligtvis på slutet, skall kolla på det. Det låter lite lamt faktiskt...
--- Citera ---Funderar på att köpa mig en bra stråk plugg.
Har för mig att du har ewq.. silver edition..Vad är det för skillnad mot gold varianten?
Finns det nån annan plugg du kan rekommendera åt mig? Kanske en kombination av stråk och blås..Jag har kollat på Luthmans sida,men jag blir inte så mycket klokare..Behöver råd från nån som använder pluggarna,det ger mer än en urusel innehålls förteckning.
--- Slut citat ---
Detta är off-topic. :) Fråga gärna i VSTi-mötet... Kort kan jag säga att Gold är på 4 dvd och silver på 1. Gold låter bättre.
Dessa har ALLT du nämner ovan. Gold saknar dock körer och piano.
pirateKING:
Fett som vanligt. Det är lite bakgrundsmusik över stycket. Detta skulle nog inte vara leadtemat i nån film, utan snarare en låt som sätter stämningen i delar av filmen. Det galopperande pianot funkar inte riktigt tycker jag. Passar inte riktigt in.
Sen sidoslaget på virveln (eller vad det nu är), tycker jag låter lite konstigt.
Annars bra!
equality:
Väldigt provokativt med Stalin och Hitler där i början...
...skämtar!
Låter ju väldigt sovjetiskt tungt rakt igenom. T o m reverbet har du fått till som en från en gymnastiksal från Sovchosen.
Jag tycker det är suveränt. Stundtals som en pianokonsert från en av de gamla stora mästarna. Filmiskt som tusan och uppfattar dig allt säkrare i denna svåra genre.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida