Forum > Demolåtar
it's up to you-karl,amerikansk trummis
stajo:
Tjena
Wow vilken snygg cello i inledningen. På versen också men där tycker jag den kanske skall dämpas lite för den tar utrymme och intresset från sången.
Sedan undrar jag varför du inte kör lite mer stämsång på refrängerna? Just precis 3.33 blir en riktigt snygg stämma, tillsammans med cellon va? Lite mer sådant skulle vara snyggt tycker jag.
Skön låt i övrigt.
/// S
DåligtGehör:
Lyssnade på första versionen och kände att den var klart Karl men ingen karl-låt som fick mig jubla ut.
I den nya versionen känns den betydligt mer levande. Mina tankar efter att ha hört den första var att det var en ok låt men även rätt vanliga karl-grepp utan det där riktiga lyftet varken i arret eller melodin. Tycker den har fått mer av det arr som behövs för att melodin skall blomma ut på rätt sätt. Men det är även lite rörigt i arr/ljudbild och när du kommit igång är du igång och inget annat. Blir lite väl mycket platå efter ett tag. Kanske lite mer andning t.ex. efter refrängslut.
Emulator:
givetvis är det i princip omöjligt att veta vad folk menar med allt de slänger ur sig :lol:
vore kul att testa lite ja !
Förtydligande är ju att det alltid låter bra om dina grejjor. jag hör bara hur JAG hade försökt göra.
Skall lyssna på nya!
Harmonica mike:
Ja där satt den,as snyggt med cellon! Sången kanon!
Visparna perfekto,nu är munspels lirarn nöjd.Du vet var denna hamnar nu.. :wub:
Mvh
Micael
karl:
vad bra da' :rolleyes: / karl
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 15.11.2007, 00:57:08 ---Ja där satt den,as snyggt med cellon! Sången kanon!
Visparna perfekto,nu är munspels lirarn nöjd.Du vet var denna hamnar nu.. :wub:
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida