Forum > Demolåtar
equality - Stigar 6
SYNTH:
Var ju en skön mysig låt har knåpat ihop bravo snyggt equality! B)
equality:
--- Citat från: 1up skrivet 20.11.2007, 00:03:15 ---Har glömt i vilken låt jag skrev något om pengar för din musik. Hursom, hade jag haft några $ över hade jag gärna bidragit din musik. Så bra tycker iaf jag den är.
--- Slut citat ---
Det var väldigt vänligt sagt. Tack! :)
equality:
--- Citat från: mahan skrivet 20.11.2007, 00:46:34 ---Jaaaa, sitter tillbakalutad o bara njuter! Mellanspelet 3:42 till 4:25 är alldeles kolofenomenalt rysligt snyggt, WOW!
Oj oj. vikken låt, vicket spel, vicken stämning!
Sången verkar av nån anledning lite osäker, sjungen i smyg på natten? Men å andra sidan om du klämmer till med lite mer styrka så får vi Cornelis Wreijsvik med oss tror jag. Bra eller dåligt, smak o tycke. Snygg röst har du ju mannen!
Texten hade jag inte lyssnat på med "det" örat, men hajar till vid "å den vita snön blev röd"...lyssnade nu på nytt och detta är verklgen snygg o rörande text!
Å så läser jag till min stora förskräckelse att det finns planer på trummor här....måste fort ladda ner denna sköna jungfruliga låt inna plåtnisse kommer åt den! :D
Där tog mina ord slut...
SNYYYGT! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Tack för din recension. Kul! Sjunger nog om den. Inte riktigt nöjd med basen heller.
equality:
--- Citat från: DåligtGehör skrivet 20.11.2007, 01:38:22 ---Bara det blir oljeskinn och dubbla baskaggar är det lungt.
--- Slut citat ---
:lol:
equality:
--- Citat från: cykeln skrivet 20.11.2007, 07:25:10 ---Ja, som sagt, du har här en superlåt
Förseslog tidigare mandolin och dragspel men den behöver inte mer än detta - den fantastiska gitaren och den stilla basen
--- Slut citat ---
Tackar särskilt. Tror att det skulle funka med mandolin och dragspel också. Åtminstone i nåt solo.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida