Forum > Demolåtar
equality - Stigar 6
1up:
Har glömt i vilken låt jag skrev något om pengar för din musik. Hursom, hade jag haft några $ över hade jag gärna bidragit din musik. Så bra tycker iaf jag den är.
mahan:
Jaaaa, sitter tillbakalutad o bara njuter! Mellanspelet 3:42 till 4:25 är alldeles kolofenomenalt rysligt snyggt, WOW!
Oj oj. vikken låt, vicket spel, vicken stämning!
Sången verkar av nån anledning lite osäker, sjungen i smyg på natten? Men å andra sidan om du klämmer till med lite mer styrka så får vi Cornelis Wreijsvik med oss tror jag. Bra eller dåligt, smak o tycke. Snygg röst har du ju mannen!
Texten hade jag inte lyssnat på med "det" örat, men hajar till vid "å den vita snön blev röd"...lyssnade nu på nytt och detta är verklgen snygg o rörande text!
Å så läser jag till min stora förskräckelse att det finns planer på trummor här....måste fort ladda ner denna sköna jungfruliga låt inna plåtnisse kommer åt den! :D
Där tog mina ord slut...
SNYYYGT! :)
h. johan
DåligtGehör:
--- Citera ---Å så läser jag till min stora förskräckelse att det finns planer på trummor här....måste fort ladda ner denna sköna jungfruliga låt inna plåtnisse kommer åt den! biggrin
--- Slut citat ---
Bara det blir oljeskinn och dubbla baskaggar är det lungt.
cykeln:
Ja, som sagt, du har här en superlåt
Förseslog tidigare mandolin och dragspel men den behöver inte mer än detta - den fantastiska gitaren och den stilla basen
Emulator:
full av beundran för en fantastisk visa.
suverän text, helt mållöst här just nu.
Nå, till kritik då:
jag kan uppfatta sången som "nära men ändå långt borta" den ligger väligt närma, men utan att vara tydlig? kanske krockar den med något..vet ej.
Sedan rent sångmässigt kanske du kan klämma i lite extra på några ställen, lite mer dynamiskt.
Men bara petitess.
saknar inget, detta är jättefint.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida