Forum > Demolåtar
mahan - NETWORK ROMANCE v4
Burnin Sven:
Skitbra låt och framför allt en jäkla skoj idé du gett dig på här men jag personligen tycker inte att kompet stämmer in på feelingen som låten ger mig. Det är sent här nu så jag orkar inte analysera men om jag kommer på hur jag ska precisera mera :D så gör jag ett försök i morn.
Göran
mahan:
--- Citat från: Burnin Sven skrivet 12.11.2007, 04:25:21 ---Skitbra låt och framför allt en jäkla skoj idé du gett dig på här men jag personligen tycker inte att kompet stämmer in på feelingen som låten ger mig. Det är sent här nu så jag orkar inte analysera men om jag kommer på hur jag ska precisera mera :D så gör jag ett försök i morn.
Göran
--- Slut citat ---
TAckar BS!
All kritik mottages, så blir väntande på "bödelns" utslag! :D
Näemen det är coolt om du orkade specifiera, äa själv åxå lite kluven på sina ställen med låten.
Tackar förlyssning och kommande uttömmande kommentar! :)
h. johan
HomoNeophilus:
Lyssnar på V4 och får väl vara lite hård.
Hm, välgjort det mesta och bra låt i grunden. Däremot tycker jag att den tappar så fort trummorna kommer in. Det känns inte samspelt och kompet passar inte helt ihop med gitarr- och basspelet. Det drag och sväng man hade hoppats på händer inte. Distade gitarrerna känns också lite fel i sammanhanget, kanske inte som koncept men ljudet låter lite plastigt.
Sången är bra, körerna likaså, men jag har ibland lite svårt för uttalet som då och svänger in mot det väldigt svengelska.
Skulle vilja höra den med ett riktigt band så att man kan få det riktiga svänget, då skulle den kunna bli jättebra!
Emulator:
aningen märkligt strycke musik, om än eget.
Blir inte riktigt klok på komp och hur låten är uppbyggd riktigt. m¨nga bra och roliga ideer, men jag vet inte hur de smälter in riktigt. Får lyssna mer och återkomma :))
Tant Fransa:
Gospel - jo, kanske - men country mer tycker jag. Du sjunger bra!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida