Forum > Färdiga produktioner

Hmike/Burninsven/Egghuvudet - Sometimes I´m free

<< < (4/11) > >>

Harmonica mike:

--- Citat från: Burnin Sven skrivet 06.03.2007, 17:53:23 ---Du har rätt egghuvud mr. HMike har nog blandat ihop våra filer :D så det är nog våra solofiler han har fått dit :D. Min kompgura försvann oxå :D . Det är lugnt mr. Mike bara skojar lite fin låt som fan det här.

Ang synken på min gura som lagts in så den kommer lite sent: Har kollat med Peo ang. Cubase och du ska stänga av nåt som heter snapp to grid då kan man finjustera filer fram och tillbaka. Förmodligen så måste du då oxå klippa bort lite tystnad i början av min fil annars så tar den ju i "botten" så att säga och går inte att få tillbaka tillräckligt långt. Den ska starta samtidigt som ditt munspel så synkar det som det ska.
Göran

--- Slut citat ---

Måste kolla om jag fattade det rätt,det är väl din filer jag lagt in Göran? Jag kan ju ha blandat ihop dom med eggets då de ligger i samma mapp..Nu är jag mycket förvirrad..HJÄLP!

Mvh
Micael

martinm:
Hänger också upp mig på de dubbla, lite för blöta virvelslagen.
Annars kalas.
 :P

Harmonica mike:
Nu får jag stå i skamvrån ett tag boys. :ph34r:

Jag har inte gett credit till egghuvudet för hans bidrag till låten,blandade ihop filerna med Burnin svens.Så kan det gå när man inte märker upp filerna ordentligt.Mitt fel helt klart.

Nu är det korrigerat,och jag ber så mycket om ursäkt.

Mvh
Micael

Wernborg:
Hmmm. Har jag inte kommenterat denna tidigare?

Har för mig att jag tyckte att övergångarna mellan delarna kändes lite för långa, som att man hängde kvar på slutackordet nån takt för länge.
Nice gitarrlir, vem av er det nu månde vara.

För hög nivå på munspelet tycker jag, som för övrigt var fantastiskt snyggt spelat. Speciellt slutet på solot vid 3.01.
Men allvarligt, inte två gitarrsolon samtidigt va?  :o    (Där efter munspelssolot.)
Låt pojkarna komma till tals var för sig istället.

Annars, skön rökigt klubbkänsla, även om såna inte direkt finns längre, men ändå.....

egghuvud:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.03.2007, 19:32:11 ---Nu får jag stå i skamvrån ett tag boys. :ph34r:

Jag har inte gett credit till egghuvudet för hans bidrag till låten,blandade ihop filerna med Burnin svens.Så kan det gå när man inte märker upp filerna ordentligt.Mitt fel helt klart.

Nu är det korrigerat,och jag ber så mycket om ursäkt.

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Inga som helst problem. Jag är inte alls känslig det var barea en kul grej   :P Jag kände mig mest lätt förvirrad där ett tag eftersom jag tyckte mig höra mitt komp och slutsolo. . Snyggt annars och kul.    :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion