Forum > Färdiga produktioner
Hmike/Burninsven/Egghuvudet - Sometimes I´m free
Dividend:
Det här är ju mega-skönt. alfa och omega, innehåller allt som jag önskar mig i en tung blueslåt.
Munspelssolot får ett omega, medans gitarrsolot bara får ett epsilon, men det kanske krävs några genomlyssningar.
SKitbra låt annars, Mike, sven, egghuvud!!! :)
karl:
bra känsla i den här....mer sång bara och däremellan soloinsatserna...sometimes I'm lonely det är bara att rota runt i melankolin så har ni sju verser till :rolleyes: B) bra jobbat
Burnin Sven:
Har lyssnat några gånger och jag lider när jag hör min gura komma in försent kort sagt det blir en jäkla skillnad i mina öron i alla fall när det är rätt :D. Lägger upp min version här vill så gärna att det ska låta rätt. Jag siktade på ett stökigt klubb/live läge när jag lirade in det här så kompguran blev lite väl nervig/slarvig och även solot. Hoppas du inte du inte blir förbannad på mig nu Harmonica Mike. Flåt i så fall men jag bara måste :D. Skulle vara skoj om egghuvudet oxå la upp sin i tråden vill mycket gärna höra hans version och hur han tänker runt bluesspel.
Göran
Harmonica mike:
--- Citat från: Burnin Sven skrivet 08.03.2007, 16:13:09 ---Har lyssnat några gånger och jag lider när jag hör min gura komma in försent kort sagt det blir en jäkla skillnad i mina öron i alla fall när det är rätt :D. Lägger upp min version här vill så gärna att det ska låta rätt. Jag siktade på ett stökigt klubb/live läge när jag lirade in det här så kompguran blev lite väl nervig/slarvig och även solot. Hoppas du inte du inte blir förbannad på mig nu Harmonica Mike. Flåt i så fall men jag bara måste :D. Skulle vara skoj om egghuvudet oxå la upp sin i tråden vill mycket gärna höra hans version och hur han tänker runt bluesspel.
Göran
--- Slut citat ---
Helt ok Göran,jag har inte haft ork att fixa det,förklarar i ett pm..
Mvh
Micael
Burnin Sven:
Fick ditt PM och svarade och tack för att det var ok att lägga upp min version jag gillar den kort sagt :D.
Göran
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida