Forum > Färdiga produktioner

Hmike/Burninsven/Egghuvudet - Sometimes I´m free

<< < (3/11) > >>

egghuvud:
ingen cred till mig...  :unsure:  Tycker mig höra lite eggmackor på slutet.... Seriöst - det låter bra.

Harmonica mike:

--- Citat från: egghuvud skrivet 06.03.2007, 16:04:19 ---ingen cred till mig...  :unsure:  Tycker mig höra lite eggmackor på slutet.... Seriöst - det låter bra.

--- Slut citat ---

Nä,sorry egget..Göran har inte hört ditt lir.Jag fick alla filerna av göran igår kväll,och då jag samarbetat med honom en hel del tidigare, så fick han förtur på denna.Ber om ursäkt för det.
Ditt lir låter bra det också,och jag kör gärna ett samarbete framöver på nån annan låt.Dom får väl spader moderatorerna,om jag lägger upp nån fler version av låten..

Mvh
Micael

egghuvud:
Det är helt lungt, Jag tar inte illa vid mig, men det är bara det att ehum... det låter väldigt mycket som att min gitarr ligger med i bakgrunden. I slutet t e x 3.09 låter det väldigt mycket som min gitarr + en sologitarr till  , men jag kan för allt i världen ha fel. Jag och Burning kanske spelar lika.  :)

Harmonica mike:

--- Citat från: egghuvud skrivet 06.03.2007, 17:39:40 ---Det är helt lungt, Jag tar inte illa vid mig, men det är bara det att ehum... det låter väldigt mycket som att min gitarr ligger med i bakgrunden. I slutet t e x 3.09 låter det väldigt mycket som min gitarr + en sologitarr till  , men jag kan för allt i världen ha fel. Jag och Burning kanske spelar lika.  :)

--- Slut citat ---

Så är det egget,ni lirar snarlikt.Dina filer var inte,och jag poängterar inte,med till Göran.Han drog ned låten här och lirade in 2 wave filer till mig.

Jag kan försäkra dig om att jag är seriös,nåt sådant skulle jag inte ge mig in på.Det handlar om upphovsrätts frågor,och den biten förstår och respekterar jag.

Mvh
Micael

Mvh
Micael

Burnin Sven:
Du har rätt egghuvud mr. HMike har nog blandat ihop våra filer :D så det är nog våra solofiler han har fått dit :D. Min kompgura försvann oxå :D . Det är lugnt mr. Mike bara skojar lite fin låt som fan det här.

Ang synken på min gura som lagts in så den kommer lite sent: Har kollat med Peo ang. Cubase och du ska stänga av nåt som heter snapp to grid då kan man finjustera filer fram och tillbaka. Förmodligen så måste du då oxå klippa bort lite tystnad i början av min fil annars så tar den ju i "botten" så att säga och går inte att få tillbaka tillräckligt långt. Den ska starta samtidigt som ditt munspel så synkar det som det ska.
Göran

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion