Forum > Färdiga produktioner

Roboseal-Syntype.mp3

<< < (3/6) > >>

Dividend:
Jaha, Roboseal fick återigen gå till Studio för att kunna ladda ner  :blink: , där för övrigt inte en jäkel hade svarat.... Men strunt samma...
Lyssnar på låten nu..

Finurligt. Jösses, så här låter synthmusik ungefär i skallen på mig när jag är på synthhumör. Introt alltså..... (Detta var en komplimang)
Intressant röst, vocodrad men smådåligt gehör som jag har skall jag inte klaga om det är något fel på det.
Innovativt, intressant. Kommer att lyssna på det här en del i dagarna, och kanske återkommer! :)

Bra att vara experimentell ibland!

Roboseal:
kul att höra div...men ärligt så tycker jag denna låten förtjänar mer kritik.
jag brukar aldrig vara stolt över mycket, men denna låten tycker jag riktigt är härlig
men det lilla av melodyne som jag har i denna V2 versionen är nästan fösummbar.
lyssna ett par gånger bara :)

Dividend:

--- Citat från: Roboseal skrivet 08.11.2007, 06:24:08 ---kul att höra div...men ärligt så tycker jag denna låten förtjänar mer kritik.
jag brukar aldrig vara stolt över mycket, men denna låten tycker jag riktigt är härlig

--- Slut citat ---

Ok, det som jag INTE gillar (efter tre lyssningar) är den löjliga bastrumman som goa-trance aktigt pumpar 64-delar på nåt ställe.... Det blir inte bra, vet inte varför, vet inte hur det skall lösas, men det blir inte bra. Pröva kanske att skruva på rattarna så det låter antingen MER goa, eller ta bort. Tycker jag. Eller förstås ett timpani crescendo  :P

Roboseal:

--- Citat från: Dividend skrivet 08.11.2007, 06:38:03 ---
--- Citat från: Roboseal skrivet 08.11.2007, 06:24:08 ---kul att höra div...men ärligt så tycker jag denna låten förtjänar mer kritik.

--- Slut citat ---

Ok, det som jag INTE gillar (efter tre lyssningar) är den löjliga bastrumman som goa-trance aktigt pumpar 64-delar på nåt ställe.... Det blir inte bra, vet inte varför, vet inte hur det skall lösas, men det blir inte bra. Pröva kanske att skruva på rattarna så det låter antingen MER goa, eller ta bort. Tycker jag. Eller förstås ett timpani crescendo  :P

--- Slut citat ---

Tack jag ska genast ta bort tatatatatadrrrrrrrr i version 3.  :P
jag får wikia "timpani crescendo" innan jag uttalar mig om det .... :rolleyes:

Roboseal:
Ny mix.

*filter på hela skiten (låter nog inte helt bra egentligen , hissljud och knäppningar vid tysta moment typ i början)
* lite extra reverb och delay på sång
* inga mer goatrummor   :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion