Forum > Färdiga produktioner
Roboseal-Syntype.mp3
Roboseal:
LÅTNAMN: Syntype
ARTIST/GRUPP: Roboseal
GENRE: Trance/synth
LÅTLÄNGD: 4:38
KOMPOSITÖR: Roboseal
PRODUCENT: Roboseal
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3
Skulle egentligen öva på lite olika intron och filter med vanguard och nexus och tänkte göra en "Ayla" typ av låt, men sen fortsatte jag, och då tänkte jag lite e-type stuk, men så kom jag in på synthkänslan och sen började jag sjunga tillråga på allt och försökte tom med någon slags stämma *ouch* ....hehe......jaja så här blev det tillslut iallafall.
Har inte lagt någon större tid på text och sång, jag + sång = doh :P
Som vanligt är det fritt för de som vill sjunga eller skriva text, det är bara att PM:a ;)
Roboseal-Syntype V3
mahan:
Right on spot Robert!
Me like this, gungar jätteskönt, snyggt arrat o spelat. OCh måste säga att med lite mer effekt på sången så sitter den ju perfekt. Öva på den sju gånger till så att du får lite mer attityd o mod så behöver du ingen lånesångare mer! Snygg melodi o mixen sitter,..
Inget egentligen att såga på,
mera av detta önskas! :)
h. johan
Roboseal:
Tack så mycket mahan, ja det är nog sant som du säger om jag bara övar på sången så kan jag säker få det lite bättre iallafall, för jag tycker ändå det är kul. Nu tog det kanske bara en 30min för att få in sången. Jag är rätt dålig på att Eq:a sång, men jag ska läsa lite om det.
tsmalmbe:
Mera pump, mera pump! Mera resonanta filter! Mera pump!
Roboseal:
Är rätt dålig på det där med filter, men ska jag sätta en sån pump på alla kanalerna eller bara på trummorna (som jag hoppas kunna bygga om BTW) Nu är ju allt midi men det kan man ju lätt fixa till audiokanaler. All hjälp uppskattas.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida