Forum > Demolåtar

Harmonica mike/Wiretap JJ JAM 6

<< < (3/5) > >>

Emulator:
Gott sväng!

trummor ja....japp. byta ut om möjligt. Munspelsljudet gillar jag verkligen!

Kan ni inte bara ha nån vocal hook /oneliner som du sjunger? en mening eller ett par ord. Räcker bra.

gott gung!

mahan:
Kan inte riktigt hålla med alla EZ-sågare här, tycker att trummorna låter riktigt fint, kanske skära lite i nedre registret av virveltrumman så sitter det mycket väl i mitt tycke. OCh med lite variationer  och pukserier så kommer det att finka werywell! :) Sången o stämmorna kunde du förstås lyfta aningen! ;)

h.   johan

Harmonica mike:

--- Citat från: Emulator skrivet 27.10.2007, 00:38:33 ---Gott sväng!

trummor ja....japp. byta ut om möjligt. Munspelsljudet gillar jag verkligen!

Kan ni inte bara ha nån vocal hook /oneliner som du sjunger? en mening eller ett par ord. Räcker bra.

gott gung!

--- Slut citat ---

Emu då:
Eziga Ez:et..Så är det.Inte skruvat så mycket i denna.Vi var tveksamma till om vi skulle göra denna färdig då vi har andra ideer..Många positiva responser dock,så det får väl bli en mellan låt då.Lite sång och lite mer variation i arret och trummorna, så kan det nog ordna sig..Sång hook,testar det samt nån sång vers efter att vi fixat till arret.Nåt stick/reff är nog vad låten behöver,samt lite mindre solo partier..he he

Tack för comment.

Mvh
Micael/Josse

Munspels soundet,ja jag körde genom Josses gura rigg.Det blev rätt nice.

Harmonica mike:
gryummttt.
Sketa bra..

Dividend:

--- Citat från: Wernborg skrivet 26.10.2007, 18:38:09 ---Det är ju bara att det blir så otäckt tydligt att det är dags att slänga ut EZ för nåt annat när ni har så fina instrumentinsatser.

--- Slut citat ---

Medhåll om det.

Ert jam var lyckat. Det svänger väldans! Och så munspelet, skitbara lirat!! Klart ni skall försöka göra detta färdigt. :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion